Tylko celuje w 70 mln euro sprzedaży w 2022 r.

Dodane: 11.07.2022

Informacja prasowa

Udostępnij:

Tylko ma za sobą świetny 2021 r. z 46,5 mln euro sprzedaży. Plan na 2022 r. zakłada wzrost o kolejne 50 proc. Spółka wprowadza nowe kategorie produktowe, generując niemal całość sprzedaży za granicą.

Od kilku kwartałów polska spółka zintensyfikowała też proces budowy międzynarodowego, menedżerskiego zespołu, doświadczonego w zarządzaniu dużymi organizacjami. Do Tylko dołączył więc właśnie Blake Booysen – menedżer pochodzący z RPA, który pokieruje finansami firmy. Booysen może pochwalić się imponującym CV, zebranym w kilku krajach – wcześniej był m.in. szefem finansów Naspersa oraz Grupy Allegro. Booysen był także CFO w Wehkampie, jednym z liderów e-commerce w krajach Beneluksu.

– Tylko jest w trakcie szybkiego, dynamicznego wzrostu, także w obrębie zespołów i grup menedżerskich. Jesteśmy już 190-osobowym teamem, pracującym w kilku krajach. Rekrutujemy kolejne kilkadziesiąt talentów. Stąd dołączenie Blake’a Booysena to naturalny krok, pokazujący nasze ambicje, ale i możliwości. Doświadczenie Blake’a będzie nieocenionym wsparciem wobec naszych planów dalszego, szybkiego wzrostu na globalnych rynkach – podkreśla Benjamin Kuna, współzałożyciel i jeden z szefów spółki.

– Jeszcze jako CFO Grupy Allegro przekonałem się, jak wielki potencjał tkwi w firmach technologicznych z Polski. Od jakiegoś czasu obserwowałem, jak imponująco na tym tle wyróżnia się Tylko. To już duża, wciąż innowacyjna organizacja o stabilnym modelu biznesowym, wielomilionowych przychodach i obecna na wielu rynkach. Do tego zatrudniająca masę utalentowanych ludzi. To świetna receptura na to, by stać się firmą wycenianą na miliardy – zaznacza Blake Booysen, nowy CFO Tylko.

Dalsza ekspansja i nowe produkty

W 2021 r. Tylko zanotowało sprzedaż na rekordowym poziomie 46,5 mln EUR. W tym roku Tylko zakłada 50-proc. wzrosty sprzedaży i łączne przychody na poziomie nawet 70 mln EUR. Pracuje nad tym doświadczony zespół: jeszcze jesienią 2021 r. Tylko ogłosiło, że jej szeregi zasilił José Villamil, dotychczasowy globalny Head of Sales w IKEA Retail, który został Chief GrowthOfficerem. W tym samym czasie do Tylko dołączył również m.in. Jakub Eichelberger, dotychczas zajmujący stanowisko wicedyrektora zarządzającego w agencji DDB Warszawa (został Head of Brand Marketing).

– Druga połowa tego roku zapowiada się ekscytująco, nowi członkowie teamu dają nam nową jakość a inwestorzy są gotowi dalej wspierać naszą ekspansję. Stąd wprowadzamy nowe produkty, rozwijamy współpracę z biznesem, profesjonalnymi designerami i architektami wnętrz. Nasze przychody liczymy w dziesiątkach milionów euro, ale chcemy, żeby o Tylko usłyszało jak najwięcej osób. Stąd szukamy talentów m.in. w brand marketingu – mówi Benjamin Kuna.