Usługa “Pick-Up” w ramach Uber Eats będzie dla restauracji kolejną szansą na rozwój biznesu. Dzięki niej ich klienci będą mogli w szybki i łatwy sposób zamawiać ulubione dania bez konieczności dodatkowych rejestracji, minimalnej wartości koszyka itd.
– Uber Eats na trwałe zmienił obraz branży restauracyjnej w Polsce i nadal chcemy utrzymywać ten kierunek. Dzięki nowej usłudze miejsca, które dotychczas w ogóle nie miały opcji dostawy, nie tylko dotrą do nowych klientów ze swoją ofertą, ale od razu umożliwią wygodny i szybki odbiór zamówienia. Żyjemy w pośpiechu, zwłaszcza w dużych miastach, dlatego tym bardziej ważne jest, by dostarczać klientom usługi, których potrzebują, w najwygodniejszej dla nich formie – niezależnie, czy dotyczy to ulubionej kawy na wynos, czy ominięcia kolejki w porze lunchu. Jest to projekt pilotażowy, dlatego uważnie będziemy przyglądać się temu, z jakim odbiorem spotka się nowa funkcja i w jaki sposób możemy ją jeszcze poprawić – mówi Krzysztof Radoszewski, General Uber Eats manager CEE.
Pick-Up na świecie i w Europie
Rozwiązanie Pick-Up zadebiutowało na początku 2019 roku w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj z możliwości odbioru osobistego dań mają okazję korzystać klienci ponad 1000 restauracji, między innymi w Austin, San Diego, Dallas i Phoenix.
Po udanym debiucie w USA, pierwszymi miastami w Europie, które zdecydowały się w marcu br. na wprowadzenie opcji Pick-Up, były Londyn i Paryż. Dzisiaj tą możliwość daje ponad 2000 brytyjskich i francuskich restauracji. Warszawa jest kolejnym miastem, które przetestuje nowe rozwiązanie na platformie Uber Eats.
W jaki sposób złożyć zamówienie z odbiorem osobistym?
W trakcie składania zamówienia w aplikacji Uber Eats należy wybrać opcję dostawy, oznaczoną jako Odbiór osobisty. Po złożeniu zamówienia użytkownik będzie mógł zobaczyć, po jakim czasie będzie gotowe jego zamówienie i udać się po odbiór. Aplikacja będzie również pokazywać, jak daleko od użytkownika znajdują się restauracje oferujące nową usługę.