Unified Factory podwójnie nagrodzona w konkursie Ekomersy 2017

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Ekomersy to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży ecommerce, mająca na celu wyróżnienie firm oraz usług wspierających sprzedaż w internecie. 29 listopada odbyła się gala finałowa, na której już po raz szósty zostały przyznane statuetki Ekomersów w czterech głównych kategoriach.

W 18 podkategoriach konkursu organizowanego przez Fundację Polak 2.0 zgłosiła się rekordowa ilość ponad 250 marek, które przyczyniają się do prężnego rozwoju ecommerce w Polsce. W pierwszej turze ponad 23 tysiące internautów oddało swoje głosy poparcia dla nominowanych. Do drugiej, finałowej tury konkursowej dostały się jedynie 122 firmy z najwyższym poparciem w swoich kategoriach, które następnie były oceniane przez 20-osobowe grono jury, złożone z branżowych ekspertów, takich jak Konrad Latkowski, Michał Kortez, Justyna Dziegieć czy Michał Skurowski.

Rozwiązania Unified Factory aż w dwóch kategoriach oczarowały skład oceniający. Po raz pierwszy w kategorii Produkt/usługa wspierająca obsługę klienta został doceniony system UF Pro – narzędzie, które lideruje w kategorii „Customer Service Automation” łącząc 4 kanały komunikacji: głos (przychodzący / wychodzący), chat, e-mail, facebook w jednym.

– Miło słyszeć opinie, że dzięki nam centra obsługi klienta uprościły procedury i znacząco polepszyły przepływ informacji, bowiem obok automatyzacji nasze rozwiązania wykorzystują autorski systemem sztucznej inteligencji, wspieranej pamięcią asocjacyjną – komentował Maciej Okniński, Prezes Unified Factory zaraz po zdobyciu pierwszej statuetki. To wyróżnienie jest dla nas ogromnie ważne, bo potwierdza, że kierunek działania, który obraliśmy jest słuszny, a co najważniejsze, rynek widzi realne zapotrzebowanie na tego typu narzedzi – dodaje Okniński. 

Drugą nagrodę spółka zdobyła w kategorii Debiut Roku 2017 z produktem “prostym i wygodnym jak ulubiony smartphone”, czyli UF Easy. To pierwsze mobilne centrum obsługi automatycznie tworzące historię komunikacji niezależnie od kanału, które od 10 miesięcy jest dostępne na rynku polskim i od 2 miesięcy na rynkach globalnych. Jego niewątpliwą zaletą, obok zintegrowanej komunikacji, jest aplikacja mobilna, z której można oddzwonić i odebrać połączenia stacjonarne, i to właśnie ona urzekła swoją funkcjonalnością konkursowe jury.

Pełna lista nagrodzonych firm będzie dostępna na stronie organizatora https://ehandelmag.com.