UPC Polska startuje z VI edycją programu THINK BIG z hasłem Grow Smarter

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

UPC Polska startuje z VI edycją programu THINK BIG z hasłem Grow Smarter

Udostępnij:

UPC Polska wraz z Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii, Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju i partnerami biznesowymi nagrodzą innowacyjnych przedsiębiorców w obszarze cyfrowej transformacji biznesu i wyzwań społecznych.

THINK BIG to program UPC Polska wspierający przedsiębiorców rozwijających się w oparciu o nowe technologie oraz innowatorów społecznych, przyczyniających się do rozwoju ekosystemu innowacji w Polsce. Oficjalny patronat nad programem objęło Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii.

W tegorocznej edycji poszukiwani są przedsiębiorcy oferujący rozwiązania, odpowiadające na jedno z największych współczesnych wyzwań, jakim jest cyfrowa transformacja biznesu, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dodatkowo, wraz z Fundacją Polskiego Funduszu Rozwoju, nagrodzone zostaną najlepsze, oparte na nowych technologiach, rozwiązania dla wyzwań społecznych, przyczyniające się do poprawy jakości życia społeczeństwa.

Przedsiębiorcy, rozwijający swój biznes w oparciu o nowe technologie, deklarują chęć współpracy z korporacjami (82 proc. badanych) dla możliwości rozwijania swoich technologii, mentoringu i zdobywania nowej wiedzy1. Podobny odsetek korporacji widzi korzyści we współpracy ze startup’ami, ale tylko 30 proc. z nich korzysta z takich współpracy. Think Big pomoże zmniejszyć tę lukę. Zwycięzcy tegorocznej edycji będą mieć możliwość pilotażowego wdrożenia swoich rozwiązań, otrzymają wsparcie promocyjne, marketingowe, a także dedykowany program mentoringowy. Pula nagród finansowych wynosi 105 000 zł. Dodatkowo, finaliści i wybrane projekty, dostaną możliwość znalezienia się w raporcie „TOP 40 Enterprise Tech from Poland. Technologie, które zmieniają korporacje” przygotowanym pod patronatem The Heart i UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter.

Dla kogo?

Jury programu wyłoni zwycięzców w dwóch kategoriach biznesowych oraz jednej kategorii społecznej.

Kategorie biznesowe:

  • THINK CUSTOMER – rozwiązania odpowiadające na wyzwania transformacji biznesowej w obszarze B2C i B2B.
  • THINK TRANSFORMATION – rozwiązania odpowiadające na wyzwania wspierające transformację cyfrową firm.

Kategoria społeczna:

  • THINK SOCIAL – rozwiązania, które w oparciu o nowe technologie odpowiadają na wyzwania społeczne w takich obszarach jak: edukacja, środowisko, wykluczenie cyfrowe i kultura.

– UPC od lat inwestuje w Polsce w rozwój infrastruktury gigabitowej i usług cyfrowych, by zapewniać klientom dostęp do cyfrowego świata oraz wspierać rozwój przedsiębiorczości i ekosystemu innowacji. Nowe technologie skutecznie wspierają efektywność w biznesie, a w sferze społecznej, poprawiają jakość życia. Dlatego w tegorocznej edycji THINK BIG: Grow Smarter poszukiwać będziemy przedsiębiorców i innowatorów społecznych, których rozwiązania pomogą innym wykorzystać nieograniczony potencjał nowych technologii, rosnąć szybciej i odważniej – komentuje Robert Redeleanu, CEO UPC Polska.

– Misją Fundacji PFR jest poszukiwanie i tworzenie rozwiązań, które wspierają zrównoważony rozwój Polski w wymiarze społecznym. Stąd nasza decyzja o przystąpieniu do programu UPC Polska THINK BIG i objęciu patronatem kategorii Think Social. Wierzymy, że nowe technologie i innowacyjne myślenie mogą być wykorzystywane nie tylko biznesowo, ale także do pomocy innym ludziom przez ułatwianie im codziennego życia. Chcemy wyróżnić i wesprzeć w rozwoju start-upy, które pracują nad rozwiązaniami prospołecznymi. Zgłaszając się do programu THINK BIG młode, innowacyjne firmy mają szansę także na wsparcie merytoryczne oraz możliwość poznania praktyków biznesu i przedstawicieli globalnych firm – komentuje Agata Nałęcz, prezes Fundacji PFR.

Nagrody

W każdej z kategorii biznesowych: 

możliwość pilotażowego wdrożenia przez zwycięzcę swojej usługi w ramach współpracy z UPC Polska lub u innego z partnerów programu,

  • dedykowany program mentoringowy z udziałem partnerów,
  • wsparcie marketingowe i promocyjne,
  • możliwość networkingu,
  • nagroda pieniężna w wysokości 35 000 zł dla zwycięzcy w każdej kategorii,
  • możliwość znalezienia się przez uczestników (finaliści oraz wybrane zgłoszenia) w raporcie TOP 40 Enterprise Tech from Poland przygotowanego przez The Heart i UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter.
W kategorii społecznej:
  • nagroda pieniężna w wysokości 35 000 zł,
  • dedykowany program mentoringowy z udziałem partnerów,
  • wsparcie marketingowe i promocyjne,
  • możliwość networkingu,
  • możliwość dalszego rozwoju projektu we współpracy z Fundacją PFR oraz UPC Polska.

Jak aplikować?

  1. By zgłosić się do programu należy w terminie do 30 czerwca wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej www.thinkbig.upc.pl. W ramach pierwszego etapu, Jury wyłoni 18 rozwiązań (po 6 z każdej kategorii).
  2. Następnie, na przestrzeni lipca i sierpnia, odbędzie się faza półfinałowa sesji wewnętrznych w UPC Polska, w efekcie której zostanie wybranych 9 najlepszych projektów, które wezmą udział Gali Finałowej, w trakcie której ogłoszony zostanie zwycięzca, wybrany przez Jury programu.
  3. Pula nagród finansowych tej edycji to 105 000 zł  – zwycięzca każdej kategorii otrzyma 35 000 zł, a zwycięzcy kategorii biznesowych także możliwość pilotażowego wdrożenia swojego rozwiązania we współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu.
  4. Jury w porozumieniu z Fundacją Digital Poland przyzna również nagrodę korporacji, która odznaczyła się najbardziej inspirującą transformacją cyfrową.

PARTNERZY: The Heart, SpeedUp Venture Capital Group, Miasto Warszawa, Aula Polska, Sukces Pisany Szminką, Fundacja PFR, KornFerry, BakerMcKenzie, Fundacja Digital Poland, Forbes, ENKY Consulting, VISA, Facebook, Microsoft.