UPC Polska wraz z jurorami i partnerami przedstawia finalistów programu THINK BIG: Grow Smarter!

upc polska wraz z jurorami i partnerami przedstawia finalistow programu think big grow smarter
Udostępnij:
Jury UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter wybrało 9 finalistów tegorocznej edycji programu dla innowacyjnych przedsiębiorców i innowatorów społecznych.

To już ostatnia prosta – wkrótce poznamy laureatów programu UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter, który wspiera twórców innowacyjnych rozwiązań opierających się na nowych technologiach. W tegorocznej, już VI edycji, zwycięzcy zostaną wyłonieni w trzech kategoriach: dwóch biznesowych – THINK CUSTOMER, THINK TRANSFORMATION oraz jednej społecznej – THINK SOCIAL, której partnerem jest Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju.

Aby dostać się do finału, uczestnicy THINK BIG: Grow Smarter musieli przejść przez kilkuetapową fazę półfinałową, w trakcie której zmierzyli się z zadaniami konkursowymi stworzonymi przez ekspertów programu.

Oto dziewiątka, która zdobyła najwyższe oceny, a tym samym, zakwalifikowała się do ścisłego finału tegorocznej edycji.

Kategoria THINK CUSTOMER:

  • Cluify – kompletne narzędzie do monitoringu offline, które łączy sferę online z rzeczywistością offline, a tym samym pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów.
  • SentiSquare – rozwiązanie pozwala na szybką analizę dużej ilości nieustrukturyzowanych danych tekstowych. Powstało jako akademicki spin-off skupiający się na najnowocześniejszych rozwiązaniach NLP stworzonych dla sektora biznesowego.
  • cx – sensor, który potrafi wykryć uśmiechy klientów i pracowników. Dzięki ich analizie motywuje pracowników do pozytywnej postawy, a uśmiechy klientów wymieniane są na środki wspierające cele charytatywne.

Kategoria THINK TRANSFORMATION:

  • CarrotSpot - platforma do wzrostu zaangażowania pracowników przez ideę tokenizacji nagród. System w ramach którego wszystko może okazać się nagrodą.
  • Cognitum – oprogramowanie, które dzięki wykorzystaniu big data i sztucznej inteligencji (AI), wyciąga wnioski na podstawie dużej ilości danych.
  • ai - to wirtualny asystent przedstawicieli handlowych B2B. Dzięki automatyzacji zadań i raportowania pozwala na zwiększenie efektywności sprzedawców.

Kategoria THINK SOCIAL:

  • Goldies by The Social Wise – platforma do aktywizacji seniorów poprzez sprzedaż akcesoriów i odzieży ich ręcznej produkcji.
  • Gluco-active – bezinwazyjny glukometr pozwalający na monitorowanie poziomu glukozy bez pobierania krwi.
  • Leżę i Pracuję – Zdalniacy – projekt, którego misją jest zapewnienie zdalnej pracy osobom sparaliżowanym i z zaawansowaną niepełnosprawnością ruchową.

Przed finalistami programu ostatni sprawdzian – pitching. Każdy z dziewiątki szczęśliwców będzie miał 5 minut, aby zaprezentować swój projekt przed jury oraz profesjonalistami z branży podczas specjalnego wydarzenia 24 września. Jest o co walczyć. Pula nagród finansowych tej edycji to 105 000 zł – zwycięzca każdej kategorii otrzyma 35 000 zł. Dodatkowo, zwycięzcy kategorii biznesowych otrzymają możliwość pilotażowego wdrożenia swojego rozwiązania we współpracy z UPC Polska lub innym partnerem programu oraz możliwość znalezienia się w raporcie „TOP 40 Enterprise Tech Polska. Technologie, które zmieniają korporacje.” przygotowanym przez The Heart i UPC Polska THINK BIG: Grow Smarter.

Ceremonia ogłoszenia zwycięzców odbędzie się 1 października br. podczas inauguracji Festiwalu Cyfryzacji. Dodatkowo, wspólnie z Fundacją Digital Poland, w dodatkowej kategorii THINK BIG: Grow Smarter przyznana zostanie również nagroda dla korporacji, która odznaczyła się najbardziej inspirującą transformacją cyfrową.