UPRISER przechodzi na formułę grand prix. Co to oznacza? Do UPRISER team mogą dołączyć już tylko projekty będące laureatami innych inicjatyw start-up’owych o charakterze konkursowym. Twój projekt wygrał konkurs? Zgłoś go do UPRISER.
Od listopada poprzeczka w UPRISER znacznie się podnosi. Tylko wyłaniane w partnerskich inicjatywach najciekawsze pod względem koncepcyjnym i biznesowym projekty będą kwalifikowane do finałowej dziesiątki UPRISER.
– W ostatnim czasie tzw. rynek start-up`owy w Polsce znacznie się rozwinął. To bardzo dobra tendencja, świadczy bowiem o naszej przedsiębiorczości. Jednak nadmiar pomysłów sprawia, że czasem trudno dostrzec te, w które naprawdę warto zainwestować czas i pieniądze. W UPRISER zależy nam na jakości realizowanych pomysłów, celujemy w projekty mające w perspektywie działalność na skalę globalną. Dlatego konieczne okazało się podniesienie poprzeczki i wprowadzenie swego rodzaju sita selekcjonującego pomysły rokujące na przyszłość od tych, które są dopiero na etapie nazwijmy to – badania swoich możliwości. Stąd pomysł nawiązania współpracy na zasadzie partnerstwa inwestycyjnego z czołowymi inicjatywami start-up`owymi w Polsce – mówi Marcin Bielówka, Prezes realizującego UPRISER Funduszu Zalążkowego KPT.
UPRISER w listopadzie zaproszenia do finału wręczy finalistom czterech konkursów, realizowanych w ramach: Startup Weekend Trójmiasto, krakowskiego eFestiwalu, StartupBoat oraz Startup Weekend Poznań.
– W inicjatywach, z którymi nawiązujemy współpracę, w roli jurorów selekcjonujących pomysły oraz mentorów pracujących nad ich rozwinięciem, zasiadają doświadczeni biznesmeni i osoby, które mają już na swoim koncie kilka udanych start-up`ów. Ich wiedza i znajomość branży pozwalają dostrzec prawdziwe perełki wśród zgłaszanych pomysłów. Daje nam to swego rodzaju gwarancję, ze zwycięskie projekty będą na odpowiednim dla UPRISER poziomie zarówno w kwestii koncepcji, zaangażowania projektodawcy, jak i zaawansowania prac – dodaje Bielówka.
Na zaplanowanym w finale UPRISER pitch session zakwalifikowani projektodawcy będą mieli okazję do ponownego zaprezentowania projektu przed UPRISER Committee i zawalczenia o zwycięstwo w UPRISER. Z grona właśnie tych pomysłów, wybrane zostaną te, którym złożona zostanie oferta inwestycyjna i tym samym rozpoczęcia przygody w ramach UPRISER team.