Use It Better na konkursie w San Francisco

Dodane:

Adam Łopusiewicz Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Kolejny polski startup podbija rynek międzynarodowy. To dla nas wspaniała informacja. Dzisiaj otrzymaliśmy wiadomość od Łukasza Twardowskiego, CEO Use It Better, którego startup działa w branży social gamblingu.

Kolejny polski startup podbija rynek międzynarodowy. To dla nas wspaniała informacja. Dzisiaj otrzymaliśmy wiadomość od Łukasza Twardowskiego, CEO Use It Better, którego startup działa w branży social gamblingu.

Poniżej prezentujemy treść maila, jaką otrzymaliśmy od Łukasza Twardowskiego. Możemy zdradzić, że przy tworzeniu startupu doradzał Piotr Wilam, znany polski przedsiębiorca.

Use It Better jest jednym z pięciu finalistów odbywającego się w przyszłym tygodniu w San Francisco konkursu dla startupów GiGse Launchpad. Tak jak i cała konferencja GiGse, konkurs skupia się na firmach, które mogą mieć znaczący wpływ na kształtowanie się jednego z najbardziej wyczekiwanych rynków: social gambling. O randze konkursu świadczy jury, w którym zasiadają m.in. Sean Ryan (Director, Games Partnerships, Facebook) oraz Dean Takahashi (Lead Writer, VentureBeat). Use It Better zaprezentuje w San Francisco dwa nowe produkty: Playful, wspierający twórców gier społecznościowych w analizie zachowań graczy (obecnie Beta z czołowymi twórcami gier m.in. Kabam, 6L), oraz Fairplay, który pomaga w grach wyłapywać oszustów na podobnej zasadzie jak CCTV w kasynach. Udział w finale GiGse Launchpad jest dla nas niesamowitą szansą, aby nie tylko zaprezentować się potencjalnym inwestorom, ale przede wszystkim zobaczyć jak reagują na nasze produkty potencjalni klienci.

GiGse Launchpad odbędzie się już 26 kwietnia. Trzymamy kciuki i czekamy na dalsze informacje dotyczące konkursu!