Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Możliwość bezpłatnego odbioru zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour została udostępniona w całej Polsce. Zamówione produkty klienci mogą odebrać w 86 hipermarketach, zlokalizowanych w 26 miastach, na terenie 16 województw. Dla klientów, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, eCarrefour.pl umożliwia skorzystanie z usługi kurierskiej w korzystnej i stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsca wysyłki.
Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4 500 obecnie. W ramach rozwoju sklepu internetowego eCarrefour.pl wprowadził do asortymentu również 12 000 produktów spożywczych. Ta usługa jest obecnie dostępna w wybranych dzielnicach Warszawy, ale docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski. Klienci skorzystać mogą także z licznych promocji, dostępnych w sklepie internetowym oraz wygodnych form płatności za towar takich jak: przelewy internetowe, płatność kartą płatniczą bądź podarunkową, czy też gotówką przy odbiorze osobistym, umożliwiają klientom szybką i nowoczesną formę robienia zakupów.
Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.
fot. pexels.com