– Zmiany na świecie i dynamiczne przekształcenie codziennej pracy większości branż na model zdalny, spowodowane COVID-19, pokazały nam rosnącą potrzebę klientów w zakresie wsparcia informatycznego. Dziś problemy z komputerem to już nie tylko trudności w realizacji nadprogramowych zadań, które przynieśliśmy z pracy do domu. Masowy home office sprawił, że sprawny komputer dla wielu stał się ważniejszy niż poziom baterii w telefonie, a to już odwrócenie trendu – mówi w komunikacie Mateusz Idziński, CEO usterka.pl.
Jak czytam na stronie firmy, nowa usługa informatyczna będzie obejmowała problemy z oprogramowaniem, ale fachowcy Usterki.pl pomogą również w zakresie napraw elektronicznych i wymiany części. Ponadto wsparcia udzielają specjaliści z ponad 10-letnim doświadczeniem.
Nowa opcja skierowana jest do konsumentów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i do dużych korporacji. Tak naprawdę do każdego, kto potrzebuje wsparcia 24/7. Pomoc będzie udzielana w języku polskim i angielskim w zakresie systemów Windows, MacOS i systemów uniksowych.
Nowa usługa jest obecnie testowana u wybranych klientów firmy. Jednak Usterka.pl zapowiedziała, że pod koniec maja z nowej opcji będą mogli skorzystać już wszyscy użytkownicy w Polsce.