[Aktualizacja] Po opublikowaniu artykułu na naszym profilu na Facebooku zespół T-Mobile napisał „dziś weszła poprawka do aplikacji. Wersja aplikacji z poprawką to 4.8.2. Klienci po jej zaktualizowaniu powinni mieć możliwość od razu korzystania z aplikacji. W razie problemów służymy pomocą”.
Jak poinformował serwis antyweb.pl, do jego redakcji napisał jeden z czytelników. Poinformował on, że po zaktualizowaniu iOS14 jego aplikacja T-Mobile Usługi Bankowe przestała działać, a w efekcie stracił on dostęp do swojego konta. Poinformował on o tym markę za pośrednictwem jej profilu na Facebooku, jednak ta, jak cytuje serwis odpisała: „nasi technicy pracują nad jak najszybszym rozwiązaniem problemu”.
Przypomnijmy, że kilka tygodni temu Alior Bank poinformował, że marka T-Mobile Usługi Bankowe 29 listopada tego roku zniknie z rynku. Dotychczasowi klienci zostaną automatycznie przeniesieni do bankowości internetowej Alior Banku. Do końca listopada nie zostało dużo czasu, więc może T-Mobile specjalnie gra na zwłokę? Marka w związku z zaistniałą usterką nie wydała żadnego komunikatu.
Alior Bank i T-Mobile
Alior Bank współpracę z T-Mobile zawarł w grudniu. W efekcie, w maju 2014 r. uruchomiony został T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank – unikalny wtedy na skalę europejską projekt współpracy banku i firmy telekomunikacyjnej. Klienci uzyskali dostęp do nowoczesnych produktów i rozwiązań łączących świat telekomunikacji i usług bankowych.
Niestety, jak podkreśla serwis money.pl Alior Bank od kwietnia do czerwca tego roku, z powodu kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa nie zarobił ani złotówki. Przy tym wykazał ponad pół miliarda złotych strat. Być może miało to wpływ na decyzję o zerwaniu umowy z T-Mobile.
– Chcemy przede wszystkim bardzo podziękować klientom, którzy nam zaufali w ostatnich sześciu latach i korzystali z usług T-Mobile Usługi Bankowe. Koniec naszej współpracy nie oznacza zakończenia świadczenia usług bankowych dla klientów TMUB – zostawiamy ich w rękach naszych dotychczasowych partnerów w projekcie, gwarantując dostęp do wszystkich usług, z których dotychczas korzystali – powiedział trzy tygodnie temu, cytowany przez serwis telepolis.pl, Piotr Bubak, Dyrektor Departamentu usług abonamentowych T-Mobile Polska.
Nie wiadomo jakie plany ma teraz T-Mobile Usługi Bankowe, jednak jak na ten moment nie informuje swoich klientów o występujących usterkach, mimo (jak wynika z wypowiedzi czytelnika antyweb.pl) dokonale zdaje sobie sprawę z tej sytuacji. Tak więc, jeśli jesteście klientami tego banku, nie aktualizujcie iOS, póki sprawa się nie wyjaśni.