PushPushGo jest liderem w obszarze komunikacji web push (powiadomienia w przeglądarkach internetowych) w Polsce z mocną ekspozycją na rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Współpracuje z ponad 150 klientami w Polsce i na całym świecie. Są to przede wszystkim duzi klienci enterprisem.in. Pandora, TUI Group oraz McDonald’s.
– Cieszę się, że nasze działania zostały zauważone i że wspólnie z zespołem Vercom będziemy pracować nad jeszcze efektywniejszym rozwojem naszej technologii i biznesu. Aktualnie jesteśmy liderem w obszarze web push, a dzięki inwestycji Vercomu zyskamy kolejne kanały komunikacji, co naturalnie będzie generowało synergie sprzedażowe. Pozyskując, tak doświadczonego partnera będziemy w stanie rosnąc jeszcze szybciej i skalować nasz biznes na nowe rynki – dodaje Dawid Mędrek, CEOPushPushGo.
Vercom inwestuje w zakup 67,42 proc. udziałów PushPushGo z opcją zakupu po 24 miesiącach kolejnych 16 udziałów, a po 48 miesiącach pozostałych 27 udziałów, osiągając tym samym 100 proc. kapitału zakładowego.