Vizions by Zalando: pierwsze w Europie wydarzenie poświęcone platformom cyfrowym coraz bardziej popularnym w Polsce

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Korzystamy z platform, które stają się siłą napędową umożliwiającą rozwój technologii, biznesu i cyfryzacji. Dlatego Zalando przekazuje wiedzę o różnych modelach platform i poświęca im specjalne wydarzenie – Vizions by Zalando, które odbędzie się 20 kwietnia 2017 roku w Kraftwerk w Berlinie.

Vizions by Zalando to pierwsze tego rodzaju wydarzenie w Europie, które umożliwi przedstawicielom biznesu i technologii dyskusję na temat platform cyfrowych, które stają się modelem biznesowym przyszłości.

Możliwości, jakie platformy oferują firmom oraz konsumentom, stają się coraz bardziej widoczne na świecie, a także w Polsce i jesteśmy przekonani, że będzie to jeden z najsilniejszych modeli biznesowych w przyszłości – mówi Rubin Ritter, członek Zarządu Zalando. Głęboko wierzymy, że platformy cyfrowe są infrastrukturą na miarę XXI wieku, gdyż umożliwiają nowym formatom biznesowym dotarcie do klienta i ukształtowanie jego doświadczeń zakupowych. Konferencja Vizions by Zalando została stworzona po to, by rozpocząć dyskusję wokół szans i wyzwań, z jakimi mierzą się różne branże w swojej pracy – wyjaśnia Ritter. 

Na konferencji Vizions by Zalando wystąpi 35 prelegentów z całego świata, między innymi:

  • Dongbai Guo, Dyrektor ds. Technologii AliExpress

  • Renaud Visage, współzałożyciel oraz Dyrektor ds. Technologii Eventbrite

  • Nicolas Cary, współzałożyciel i Prezes Blockchain

  • Jimmy Chamberlin, Smashing Pumpkins

  • Natalia Brzezinski, dyrektor zarządzający Symposium Stockholm, Brilliant Minds

Na blogu Vizions by Zalando znajdą Państwo informacje na temat historii platform, ich wpływu na nasze życie codzienne, wyjaśnienie istotnych określeń niezbędnych do dyskusji oraz listę wszystkich mówców, którzy będą występować podczas wydarzenia. 

Wydarzenie będzie podzielone na 3 bloki tematyczne:

  • Biznes: kluczowe aspekty dotyczące funkcjonowania platform cyfrowych, rozpoczynając od rynków kapitałowych i finansów, kończąc na marketingu oraz kulturze.

  • Przyszłość technologii: jak przemysł technologiczny wspiera rozwój platform cyfrowych oraz jaka jest rola graczy, systemów maszyn samouczących się (machine learning), branży mobile i sztucznej inteligencji w ich rozwoju.

  • Podstawy budowania platform cyfrowych: narzędzia niezbędne do rozwoju globalnych platform, kwestie prawne, logistyka czy płatności oraz rozwiązania wpływające na rozwój platform cyfrowych.

Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczenia w 3 blokach tematycznych poprzez udział w rozmowach, panelach dyskusyjnych, a także w warsztatach.

Obecnie potwierdzeni prelegenci i firmy: Alex Graf (Spryker), Alice Zagury (The Family), Amir Behbehani (Serial Metrics), Bernhard Mogk (Four Media), Bessie Lee (WPP), Connor Murphy (Techstars), Dongbai Guo (AliExpress), Helena Wasserman (Big Data for Humans), Jason Warner (Heroku), Joannes Vermorel (Lokad), Julia Fowler (Edited), Lorenz Jungling (N26), Natalia Brzezinski (CEO of Symposium Stockholm, Brilliant Minds), Nicolas Cary (Blockchain), Nicolas Zimmer (Technology Foundation Berlin),  Pieter van der Does (Adyen), Ramin Niroumand (FinLeap), Renaud Visage (Eventbrite), Richard Harless (Shazam), Rodolfo Rosini (Weave.ai), Susan Danziger (Ziggeo), Tobias Balling (Blinkist), Jimmy Chamberlin (Smashing Pumpkins), Nathan Furr (INSEAD), Yuval Ben-Itzhak (Outbrain), Moshe Vardi (Rice University), Jeff Lynn (Seedrs), Hakan Bas (Lidyana), Vanessa Belleau (WGSN), Legacy Russell (Artsy), Benny Arbel (InceptionVR).

Więcej informacji nt. Konferencji Vizions by Zalando, biletów oraz mówców znajdą Państwo na stronie vizions.berlin oraz na Twitter.