W ciągu 5 dni Frendi pomogło zaoszczędzić „zakupowiczom” 56 tysięcy złotych

Dodane:

Adam Sawicki, Redaktor prowadzącyRedaktor prowadzący MamStartup Adam Sawicki

Udostępnij:

W biznesie podstawą są produkty oraz ich sprzedaż. Frendi pomaga właścicielom biznesów dopasować swoje produkty do potrzeb rynku i zwiększyć dochód z ich sprzedaży. Na współpracy zyskają również klienci, którzy robiąc zakupy w sieci za pośrednictwem Frendi mogą zaoszczędzić.

Klienci pomogą budować produkty i usługi

Frendi jest platformą łączącą klientów z właścicielami biznesów. Za jej pośrednictwem użytkownicy otrzymują dostęp do produktów i usług, które bezpłatnie mogą testować w zamian za opinie i polecenia testowanych towarów swoim znajomym. Dzięki wyrażonym przez konsumentów opiniom właściciele marek mogą udoskonalać swoje produkty, aby przyszli klienci jeszcze chętniej je nabywali. – Naszym głównym celem jest prawidłowa analiza potrzeb klientów, lepsze dopasowanie produktów i usług do oczekiwań rynku oraz budowanie marketingu rekomendacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych.- mówi Magdalena Sobczak-Solarska, CEO Frendi.

Na zdjęciu Magdalena Sobczak-Solarska, CEO Frendi | fot. materiały prasowe 

Finalnie Frendi ma pomagać właścicielom biznesów osiągać lepsze wyniki sprzedażowe i poprawiać jakość świadczonych usług przez dostosowanie oferowanych towarów do realnych potrzeb odbiorców. Udostępniając klientom możliwość przetestowania usług, producenci otrzymują w zamian wypełnione przez konsumentów ankiety, które zawierają sugestie i porady w jaki sposób oferta firmy może stać się bardziej interesująca. Ponadto konto użytkownika Frendi jest zintegrowane z profilem facebookowym, dzięki czemu zadowolony konsument może polecać swoim znajomym przetestowane produkty. Jak twierdzi CEO spółki, w ten sposób właściciele biznesów powinni generować większe zyski ze sprzedaży, ponieważ to znajomi mają duży wpływ na decyzje zakupowe klientów.

56 tysięcy złotych oszczędności w 5 dni

Przedsiębiorcy, którzy chcą rozpocząć współpracę z Frendi powinni zarejestrować swoje konto i utworzyć kampanię marketingową uzupełniając formularz o dane ofertowe. Podczas trwania akcji zespół stojący za Frendi gromadzi informacje zwrotne dotyczące produktów i usług promowanych za pośrednictwem portalu. Na ich podstawie sporządzany jest raport, który po zakończeniu akcji przesyłany jest przedsiębiorcy. Za jego wygenerowanie i przeprowadzenie kampanii Frendi pobiera opłaty od klientów usługi.

Sukces platformy zależy oczywiście od ilości i jakości ofert, które zostaną zarejestrowane w serwisie. W innym przypadku portal nie przyciągnie opiniotwórczych i polecających usług klientów. Jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku. – Przez 5 dni działalności daliśmy do przetestowania ponad 1 000 produktów i usług oraz pozwoliliśmy zaoszczędzić naszym użytkownikom łączną kwotę ponad 56 tysięcy złotych – mówi Magdalena Sobczak-Solarska i dodaje, że do współpracy z Frendi dotychczas przystąpiły duże sieci handlowe i korporacje jak Unilever oraz lokalni przedsiębiorcy np. salon kosmetyczny Babski Raj.

Frendi będzie wyznaczać trendy

CEO spółki przewiduje, że w krótkim czasie Frendi zdobędzie wiodącą pozycję na rynku samplingu, promocji i badań konsumenckich. Ponadto wskazuje, że kluczowe dla rozwoju projektu rynki to Stany Zjednoczone, Wielka Brytania i Niemcy. – Frendi będzie globalną marką, z której głosem będą liczyć się największe koncerny na świecie, by wyznaczać im kierunek dalszego działania – przekonuje Magdalena Sobczak-Solarska.