Kolejnym gościem podcastu Startuptalks, którego niektóre odcinki będziemy dystrybuować na MamStartup, jest Konstantin Kanin. W rozmowie opowie o swojej przygodzie z biznesem. Przyjechał na studia do Polski 10 lat temu, założył bloga Pozycjonowanie.ru i tak zaczął pozyskiwać pierwszych klientów. Dwa lata temu jego działania przerodziły się w agencję, która obsługuje głównie polskie firmy mające ambicję wejścia na wschodnie kraje.
Na zdjęciu: Konstantin Kanin, autor bloga Pozycjonowanie i współwłaściciel DaCompany
Zdaniem Konstantina Kanina podstawowa róznica w robieniu marketingu internetowego w Rosji w porównaniu do innych krajów polega na konieczności doborze innych narzędzi. W Polsce i krajach zachodnich monopol mają Google i Facebook, ale na rynkach wschodnich „głównych” narzędzi jest nieco więcej. Prym wiodą m.in. Yandex, Google, Mail.ru, VK.com.
Błąd firm, które próbują wchodzić na rynki wschodnie polega na używaniu tylko narzędzi, które znają. Tracą przez to szerokie grono potencjalnych klientów. Więcej na temat rynku wschodniego dowiecie się z zapisu rozmowy, którą znajdziecie poniżej. Zapraszamy też do posłuchania innych odcinków Startuptalks. Rozmowę z Konstantinem Kaninem przeprowadził Paweł Sieczkiewicz współzałożyciel Telemedi.co oraz softwarehouse SSF.io.