– Inwestycja KKR znacznie przyspiesza naszą zdolność do ulepszania naszej platformy handlowej poprzez rozszerzone możliwości AI i dodatkowe zestawy danych. Dzięki temu możemy lepiej obsługiwać naszych klientów i kontynuować rozwój na rynku hotelarskim – podkreśla Sean Fitzpatrick, dyrektor generalny Lighthouse.
Wcześniejsza runda serii B, zakończona w listopadzie 2021 roku, przyniosła spółce 80 milionów dolarów i zaangażowanie takich inwestorów jak Spectrum Equity, F-Prime Capital, Eight Roads Ventures i Highgate Technology Ventures. Obecni inwestorzy pozostają aktywni w strukturze właścicielskiej.
Dane i AI w służbie hotelarstwa
Platforma Lighthouse oferuje rozwiązania, które pomagają hotelarzom zwiększać liczbę rezerwacji i usprawniać codzienne operacje. Codziennie przetwarza ponad 400 terabajtów danych dotyczących podróży i rynku. Dzięki zastosowaniu zaawansowanej sztucznej inteligencji użytkownicy zyskują spostrzeżenia pozwalające podejmować lepsze decyzje operacyjne.
– Jesteśmy niezmiernie wdzięczni ponad 70 000 dostawców usług hotelarskich, którzy zaufali Lighthouse – powiedział Fitzpatrick.
Firma zapowiada dalsze inwestycje w rozwój swojej technologii, aby dane i narzędzia dla branży były jeszcze bardziej wydajne i przystępne cenowo.