Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?
Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.
W programie Kongresu m. in.:
- Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta
- Lojalność w omnichannel’u
- Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO
- Budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych
- Wykorzystanie social mediów przy programach lojalnościowych
- Lojalność 3.0 – kreowanie zaangażowania, personalizacji i doświadczenia
- Lojalność oczami psychologa i analityka
Wśród prelegentów m. in.: Monika Czaplicka, założycielka agencji Wobuzz; Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen; Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank; Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu.