W kwietniu odbędzie się 16. Kongres Lojalność Klienta

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

Znajdujemy się obecnie w bardzo energicznie zmieniającej się rzeczywistości handlowo-gospodarczej. Każdego dnia przybywa nowych produktów czy usług, powstaje wiele nowych firm, ale i wiele z nich, z różnych przyczyn, nie radzi sobie z dzisiejszymi wyzwaniami.

Co zatem determinuje nasze być albo nie być na rynku?

Możemy pokusić się o stwierdzenie, że w dużej mierze to klient decyduje o powodzeniu naszego biznesu, a więc uszczęśliwienie jego jest krokiem milowym do osiągnięcia sukcesu! A czego właściwie potrzebuje nasz klient? Co powoduje, że wybiera naszą markę? Czym zasłużyliśmy sobie na jego zaufanie, ale przede wszystkim, czemu decyduje, że chce do nas wrócić? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci, którzy każdego dnia z pasją i sukcesem budują lojalność naszych klientów.

W programie Kongresu m. in.:

  • Nowoczesna strategia budowania lojalności klienta
  • Lojalność w omnichannel’u
  • Budowanie brandu i lojalności klienta poprzez techniczne SEO
  • Budowanie lojalności klienta bez klasycznych systemów lojalnościowych
  • Wykorzystanie social mediów przy programach lojalnościowych
  • Lojalność 3.0 – kreowanie zaangażowania, personalizacji i doświadczenia
  • Lojalność oczami psychologa i analityka

Wśród prelegentów m. in.: Monika Czaplicka, założycielka agencji Wobuzz; Wioletta Krasnodębska, specjalista ds. rozwoju direct marketingu, PKN Orlen; Zbigniew Nowicki, Managing Director, Bluerank; Krzysztof Sarnecki, współzałożyciel QUEST Change Managers i Prezes Zarządu.

MamStartup jest patronem medialnym wydarzenia