Lidl Polska nawiązał współpracę z firmą Google, aby umożliwić swoim klientom płatność za zakupy w swoich sklepach telefonem. To możliwe dzięki usłudze Android Pay, którą Google oficjalnie uruchomiło na polskim rynku.
– Udogodnienia dla klientów są jednym z naszych priorytetów. Staramy się, aby zakupy w naszych sklepach były dla konsumentów komfortowe i szybkie, dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Google oraz wprowadzenie nowej formy płatności. Cieszymy się, że mogliśmy po raz kolejny wyjść naprzeciw potrzebom klientów – powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Aby skorzystać z płatności przez usługę Android Pay, należy pobrać bezpłatną aplikację ze sklepu Google Play, a następnie dodać do niej swoją kartę kredytową lub debetową. W sklepie wystarczy, że klient „wybudzi” telefon i zbliży do PINPADA, a transakcja zostanie przeprowadzona. Przy transakcjach powyżej 50 zł, należy wprowadzić PIN karty na PINPADZIE. Płacąc przez Android Pay, prawdziwy numer karty nie jest udostępniany sklepowi, gdyż korzysta z numeru konta wirtualnego, aby chronić dane użytkownika. Wszystkie transakcje wykonane za pośrednictwem Android Pay są chronione w procesie tokenizacji, branżowym standardzie płatności mobilnych. Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, na telefon klient otrzyma wydrukowany paragon i potwierdzenie płatności, a dodatkowo powiadomienie o transakcji.
fot. pexels.com