– Stały przyrost klientów bardzo cieszy. Jest on wynikiem nie tylko trafnych kampanii marketingowych, ale przede wszystkim oferty produktowej dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Wszelkie nowe funkcjonalności oferowane przez nasz serwis są wprowadzane zawsze z myślą o kliencie – mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing and PR w Walutomacie.
Kto wymienia waluty online? Z danych Walutomatu wynika, że statystycznie (ok. 47%) są to osoby w wieku 30-45 lat, dwóch na trzech klientów to mężczyźni. Jak podkreślają specjaliści Walutomatu, nie tylko pozyskanie klienta jest ważne, ale przede wszystkim jego utrzymanie. Regularnie w serwisie prowadzone są badania satysfakcji klientów, z których wynika, że cenią oni platformą przede wszystkim za atrakcyjne kursy, wygodne formy transakcji, szybkość transakcji oraz brak dodatkowych kosztów przelewów międzybankowych.
To właśnie konkurencyjne kursy walut wymieniają klienci jako największy plus platformy. Nie dziwi to, gdy spojrzy się na szacunki Walutomatu, które pokazują, że sumaryczne oszczędności klientów wyniosły prawie 1,5 miliarda zł.
Walutomat od lat nie zwalnia tempa. Jego całkowite obroty od 2012 roku przekroczyły już 105 miliardów złotych. W ciągu ostatnich 10 dni użytkownicy w tym serwisie wymienili 653 miliony zł. Także aplikacja Walutomatu notuje bardzo dobre wyniki. Pobrano ją już ponad 300 000 razy.