BLIK jest już dostępny dla wszystkich polskich użytkowników Airbnb, co stanowi odpowiedź na lokalne preferencje i potrzeby Skala popularności tej metody mówi sama za siebie – z BLIKA korzysta blisko 20 milionów aktywnych użytkowników, a dla ponad 70% Polaków jest to naturalny wybór podczas zakupów online. Kluczowym czynnikiem jest tu jednak zaufanie. Jako jedna z najbardziej zaufanych metod płatności cyfrowych w Polsce, BLIK zapewnia psychologiczny komfort i bezpieczeństwo, które są niezbędne przy rezerwacjach podróży.
– Cieszymy się, że goście Airbnb z Polski mogą za rezerwacje płacić BLIKIEM, który dla ponad 70% Polaków jest naturalnym wyborem podczas zakupów online. Planując wyjazdy, oczekujemy dziś wygody, prostoty i bezpieczeństwa, a możliwość opłacenia BLIKIEM rezerwacji noclegów idealnie odpowiada właśnie na te potrzeby – zaznacza Magdalena Kubisa, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu w BLIK.
Co to oznacza?
Wprowadzenie BLIKA to strategiczny ruch ze strony Airbnb, który świadczy o zaangażowaniu firmy w polski rynek. Polska pozostaje dla Airbnb jednym z ważnych rynków, gdzie zainteresowanie platformą konsekwentnie rośnie. Dostosowanie się do lokalnych preferencji płatniczych to sprawdzona strategia na pogłębienie penetracji rynku i budowanie lojalności użytkowników, co potwierdza długoterminowe plany firmy wobec regionu.
– Cieszymy się z wprowadzenia BLIKA jako nowej metody płatności w Polsce. Polski rynek ma dla nas ogromny potencjał, a ta integracja to ważny krok, by zaoferować naszym polskim gościom jeszcze wygodniejsze korzystanie z naszych usługi poprzez znaną i lubianą metodę płatności – niezależnie od tego, czy chodzi o wakacje z rodziną, workation blisko domu, czy weekend z przyjaciółmi – mówi Kathrin Anselm, General Manager na Europę Środkową i Wschodnią w Airbnb.