– Chcemy rozpocząć działalność na małą skalę, zacząć od Proof of Concept technologii w jednym z departamentów, ale już teraz wiemy, że potrzeby w zakresie wykorzystania możliwości chatbotów mają koleżanki i koledzy z kilku kolejnych. Oni także będą zaangażowanie w najbliższe Office Hours, choćby po to, żeby dobrze zrozumieć jakie możliwości niesie ze sobą technologia i jak należy się przygotować do jej efektywnego wdrożenia. To wielkie wyzwanie, jestem jednak dobrej myśli, że tylu naszych kolegów i koleżanek zdecydowało się podejść wspólnie do tematu, zachowując jednocześnie zwinne podejście, skupienie się na testach technologii, wyciąganiu wniosków i wsparciu w budowaniu interdyscyplinarnego zespołu, zamiast na budowaniu wielkiego tradycyjnego projektu – mówi Paulina Skrzypińska, Koordynator Laboratorium Innowacji w Banku BNP Paribas.
Oczekiwania względem poszukiwanego rozwiązania:
- Obecnie: podstawowy interfejs dla chatbota, zintegrowany z bazą wiedzy na temat skategoryzowanych informacji dotyczących procesu zaopatrzenia. Podstawowe filtrowanie słów kluczowych będzie wystarczające dla MVP – Minimum Viable Product. Jedynym kanałem komunikacji dla MVP jest Skype for Business. W fazie MVP/PoC konieczne jest potwierdzenie, czy rozwiązanie pozwoli zaspokoić przyszłe potrzeby Banku, które będzie realizować na kolejnych etapach projektu.
- Bliska przyszłość: integracja z kilkoma systemami „backendu” przy zastosowaniu różnych wzorców integracyjnych (m.in. REST API, baza danych itp.) w celu uzyskania i aktualizacji informacji w kontekście użytkownika. Wzbogacenie o NLP będzie mile widziane.
- Stan docelowy: chatboty obejmują różne kanały komunikacji (SfB, czat internetowy, platformy wiadomości online, głos, wideo), stosują NLU i biometrię głosową, są platformą dla klientów w celu przejścia od IVR do kontekstowej obsługi klienta w Call Center i samoobsługi.
Na zgłoszenia firm eksperci Banku BNP Paribas czekają do 19-go lipca br. Wszystkie oferty zostaną rozpatrzone w ciągu tygodniu, a spotkania z wszystkimi potencjalnymi partnerami zostaną zorganizowane w Warszawie 30 lipca, podczas 16 edycji Office Hours.
Office Hours są elementem „Kodeksu współpracy ze startupami” – uproszczonego procesu zakupowego dla technologii pochodzących od startupów, autorskiego podejścia Banku BNP Paribas SA do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 15 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z Banku przyjrzeli się ponad 600 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 14 rozwiązań i podpisano 4 umowy ramowe.
Wszystkie zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours firmy, zapraszamy do kontaktu: [email protected]