Zrzut z filmu promocyjnego Poppits Toothpaste
Według twórców Poppits Toothpaste, co roku 1,3 miliarda plastikowych tubek po paście trafia na wysypiska śmieci. Na to, by nie pozostawiły po sobie tzw. ekologicznego śladu potrzeba tysiąca lat. Dane te mają przekonać potencjalnych klientów do tego, by skorzystali właśnie z Poppits Toothpaste. Oprócz prostoty działania – wystarczy wyjąć kapsułkę i włożyć ją do ust – PT jest przyjazna dla środowiska.
Pomysł na Poppits Toothpaste powstał we wrześniu 2010 roku za sprawą Wayne’a Solana, który został CEO firmy. Dwa lata później jego wniosek przyjęto w Urzędzie Patentowym. Przez lata, wraz z zespołem testował swój wynalazek, by w maju 2016 r. rozpocząć zbiórkę na Kickstarterze, która mogłaby sfinansować pomysł na biznes. Niestety nie udało się zebrać 50 tys. dolarów, które otworzyłoby drogę go masowej produkcji kapsułek.
Jesteś ciekaw jakie inne rozwiązania technologiczne dotyczące mycia zębów są dostępne na rynku? Zobacz poniższe propozycje!
Obejrzyj poprzedni odcinek cyklu pt. Wideo dnia.