Współpraca z DHL oznacza, że przy sklepach sieci Biedronka łącznie jest już ponad 1800 automatów paczkowych dostawców usług na terenie całej Polski.
Zmiana preferencji dostaw do domu
Jak wynika z badania European Online Shopper Survey 2023 przeprowadzonego przez DHL, klienci coraz chętniej korzystają z automatów paczkowych i punktów odbiorów i nadań przesyłek, a preferencje dotyczące dostaw do domu spadły z 73% do 64%. Jeśli chodzi o wybory polskich klientów dane pokazują, że połowa Polaków woli odbiór zamówionej paczki w automacie.
– Sklepy sieci Biedronka, a szczególnie te w mniejszych miejscowościach to często centralny punkt życia lokalnego. To tutaj można zrobić kompleksowe zakupy dla całej rodziny, kupić prasę lokalną czy nadać lub odebrać paczkę, a często nawet naładować samochód elektryczny. W ten sposób realizujemy strategiczną misję bycia blisko klientów, nie tylko oferując im najlepsze ceny, ale stale rozszerzając ofertę usług dodatkowych przy współpracy z naszymi partnerami – komentuje Przemysław Jurowicz, dyrektor ds. nieruchomości w sieci Biedronka.