fot. materiały prasowe
Cel minimalny kampanii wyznaczony był na 500 tysięcy złotych, co i tak samo w sobie stanowiło rekordowe wyzwanie. Polski crowdfunding udziałowy jeszcze takiej kwoty nie widział. Co prawda, zarząd spółki Willo planował pozyskać 2 miliony, to jednak projektodawcy i tak mogą czuć satysfakcję. Cel minimalny został osiągnięty w 314,40%. Na sukces kampanii Willo złożyło się 29 inwestorów.
Czym jest Willo?
Willo to spółka działająca w branży para-farmaceutycznej. Willo to również marka organicznych produktów, takich preparatów jak Willo+, naturalny zamiennik aspiryny czy Willo S – suplement rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Fizjoterapii, niosący ulgę w terapii zwyrodnienia stawów. W chwili obecnej asortyment Willo stanowią cztery produkty i wkrótce ma się powiększyć o kolejne pozycje, min. Willo Femi – dla pań, niosący ukojenie w trakcie menstruacji.
Czy inwestorzy Willo zarobią?
Jeszcze w trakcie trwania kampanii na Crowdangels.pl spółka pozyskała wyśmienitych partnerów do współpracy. Dystrybucją preparatów Willo zajmuje się grupa PDG (Pharma Distribution Group), która wprowadza Willo do kilkunastu tysięcy polskich aptek. Z kolei sieć aptek Dr. Optima została ambasadorem marki Willo i intensywnie promuje organiczne preparaty Willo wśród swoich pacjentów. W bieżącym roku spółka planuje zwiększyć sprzedaż preparatów Willo kilkudziesięciokrotnie w porównaniu do 2016r.!
Willo jest już dostępne setkach aptek, sklepów zielarskich i sklepów ze zdrową żywnością , a zasięg spółki stale rośnie. Można zakładać, że z kapitałem pozyskanym z crowdfundingu, rozwój spółki będzie jeszcze szybszy i skuteczniejszy.
Czy inwestorzy zarobią? Pewnie tak. Jeszcze w trakcie kampanii na Crowdangels.pl, zarząd spółki ogłosił, iż przewiduje, że w 2020 roku dywidenda na jeden udział wyniesie 1000 zł, czyli tyle ile wynosiła cena emisyjna udziału na platformie crowdfundingowej.