W ramach pierwszej oferty publicznej WPH liczba oferowanych walorów wyniosła ponad 9,19 mln sztuk akcji, w tym prawie 3,34 mln akcji nowej emisji. Ponad 1,3 mln akcji oferowanych trafiło do inwestorów indywidualnych, a ponad 7,8 mln akcji do inwestorów instytucjonalnych. Stopa redukcji zapisów w pierwszej kategorii inwestorów wyniosła aż 83 proc. Biorąc pod uwagę ostateczną liczbę akcji przydzielonych inwestorom oraz ostateczną cenę akcji, łączna wartość przeprowadzonej oferty WPH wyniosła 294,2 mln zł.
Wirtualna Polska Holding jest 7. debiutantem na Głównym Rynku GPW w 2015 roku oraz 474. spółką notowaną na tym rynku.
Spółka WPH w zaledwie kilkanaście miesięcy przeszła proces integracji, rozbudowy oraz zmian wizerunkowych, które doprowadziły do niemal potrojenia jej wartości rynkowej i sprawiły, że stała się gotowa na debiut giełdowy szybciej niż to pierwotnie planowano.
fot. materiały prasowe