Wittlebee – tak nazywa się startup, który śladem serwisów takich jak Birchbox dostarczy nam paczkę z produktami w zamian za uregulowaną opłatę miesięczną. Wystarczy 39,99 $ oraz wypełnienie krótkiej ankiety, aby otrzymać pierwszą paczkę ciuszków dla naszej pociechy.
Rozpoczęciem przygody z Wittlebee jest wypełnienie wspomnianej już ankiety składającej się z ośmiu pytań. Twórcy projektu zadbali o to, by z ankiet mogli dowiedzieć się m.in. jaki, naszym zdaniem, kolor ubranek wygląda najlepiej na naszym dziecku, jaki ma charakter oraz w jakim typie ubrań widzą je rodzice.
Po dokonaniu pierwszego kroku, czeka nas potwierdzenie zamówienia oraz możliwość rozmowy ze stylistą w razie jakichkolwiek pytań. Zaledwie po tygodniu otrzymamy pierwszą paczkę z ubrankami dla dziecka, co może się powtórzyć za miesiąc, jeśli tylko przedłużymy subskrypcję.
Wittlebee jest jednym ze startupów stworzonych przez Fine Folks Inc, którzy w swoim portfolio mają już Babydot – klub online dla malucha i jego rodziców oraz klub książki mający w przyszłości działać na takich samych zasadach jak Wittlebee.
Fine Folks Inc otrzymał dofinansowanie na rozwój projektów od Science Inc – inbkubatora z Los Angeles, którego założycielem jest Mike Jones CEO MySpace.
źródło: techcocktail.com