Platforma Mieszkaniowa od 2014 r. łączy ofertę deweloperów z pośrednikami nieruchomości i ich klientami, wspierając sprzedaż inwestycji mieszkaniowych z rynku pierwotnego. Połączenie obu podmiotów ma zaowocować nowymi, skutecznymi rozwiązaniami dla wszystkich uczestników rynku.
Przeczytaj również 👉 W jakim kierunku zmierza budownictwo? Startupy wyznaczają drogę
Wyniki Platformy Mieszkaniowej
Z Platformą Mieszkaniową współpracuje blisko 15 000 pośredników.
W ubiegłym roku firma wspierała sprzedaż ponad 600 inwestycji mieszkaniowych, realizując ok. 150-200 transakcji miesięcznie w modelu success fee. Z jej usług korzysta ok. 35 000 klientów rocznie.
Cele Property Group
Właściciele Property Group do końca 2023 roku stawiają za cel podwojenie liczby transakcji, przeprowadzonych za pomocą Platformy Mieszkaniowej na rynku pierwotnym. W pierwszej kolejności mają to umożliwić nowoczesne rozwiązania technologiczne, pozwalające na automatyzację i optymalizację procesów związanych z komunikacją i obsługą na linii deweloper-pośrednik-klient.
Przeczytaj również 👉 W dłuższej perspektywie na rynku portali nieruchomości wygra wskaźnik jakościowy a nie ilościowy. Rozmawiamy z Dominikiem Błaszczykiewiczem z GetHome.pl