Własny certyfikat jakości. Jak i dlaczego robi to edrone?

Dodane:

Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Udostępnij:

Sieć jaka jest każdy widzi. Spotyka się w niej różnych graczy – małych i dużych, początkujących i doświadczonych, ambitnych i znudzonych. Trafiając na tych najlepszych, warto zatrzymać ich przy sobie. Jak robi to edrone?

Przyznajemy certyfikat tym, którzy spełnią szereg wymagań i przez to dowodzą, że e-commerce traktują naprawdę poważnie.

Na zdjęciu (od lewej): Michał Blak i Rahim Blak, współtwórcy edrone

Czarodzieje e-commerce

Nasi certyfikowani partnerzy otrzymują tytuł edrone e-commerce Wizard – aktualnie to kilkadziesiąt firm działających w e-commerce. Są wśród nich zarówno sklepy internetowe, jak i agencje interaktywne i dostawcy oprogramowania, ale również biura tłumaczeń. Łączy ich sprawdzona, wysoka jakość świadczonych usług i fakt, że są to specjaliści w swoich dziedzinach. Podstawowym warunkiem otrzymania naszego certyfikatu jest obsługa przynajmniej jednego sklepu internetowego zintegrowanego z edrone eCRM.

Przed przyznaniem tytułu edrone e-commerce Wizard kontaktujemy się z firmą zainteresowaną certyfikatem oraz prosimy o referencje jej klientów. Przynajmniej cztery na pięć opinii musi oceniać usługi bardzo dobrze. Jeśli wszystko jest w porządku – przyznajemy certyfikat.

Dlaczego?

Przyznawanie certyfikatu wiąże się z pewną odpowiedzialnością, ale daje też duże możliwości i pozwala budować markę w bardziej prestiżowy sposób – jest to szczególnie ważne w segmencie B2B. Wystawca, przyznając certyfikat, musi być całkowicie pewien, że otrzymujący w pełni na niego zasługuje. W przeciwnym wypadku, jeśli poziom zostanie obniżony choćby przez jednego z certyfikowanych, wyróżnienie traci na wartości, a wystawca może zostać odebrany jako nierzetelny. Dlatego tak istotny jest proces weryfikacji. Warto poświęcić czas na dokładne sprawdzenie potencjalnych certyfikowanych partnerów. 

Kto na tym zyskuje?

Przez wystawianie certyfikatu nasz partner zyskuje potwierdzenie jakości swoich usług, a my budujemy przestrzeń, w której zgromadzeni są sami najlepsi gracze w e-commerce. Obie strony wygrywają. Przez formularz dostępny na dedykowanej certyfikatom stronie wciąż zgłaszają się do nas kolejne firmy, które chcą stać się naszymi partnerami. Posiadanie informacji o zdobytym certyfikacie wzmacnia wiarygodność firmy współpracującej z wystawcą, a wystawianie certyfikatu świadczy o dbałości w nawiązywaniu kontaktów z nowymi partnerami. Ale przede wszystkim jako wystawca certyfikatu zyskujemy zaufanych partnerów.

Czy warto?

Certyfikat przyznajemy już od ponad roku i nie zamierzamy z niego rezygnować. Taka forma zacieśniania współpracy z naszymi partnerami pozytywnie wpływa na budowanie marki i pozwala tworzyć nową przestrzeń skupiającą najlepszych w branży.

Autorka tekstu: Anna Chorzępa