Wolves Summit to jedno z największych międzynarodowych wydarzeń dotyczących innowacji w środkowej i wschodniej Europie. Dotychczas uczestniczyło w nim ponad 16,000 osób z 67 państw. – Jesteśmy absolutnie zachwyceni i podekscytowani tym, że łączymy się z teamem Wolves Summit. Wolves Summit prezentuje najlepsze talenty w dziedzinie innowacji w Europie – mówi Martin Ring.
Innowacyjny region
– Region rozwija się w niesamowitym tempie i tworzy żyzny grunt dla kreatywności i przedsiębiorczości. Mamy tu mnogość wyjątkowo bystrych, fantastycznie wykształconych ludzi o ponadprzeciętnych zdolnościach intelektualnych i wyjątkowych pomysłach. Wolves Summit ma na koncie wypromowanie solidnej reprezentacji obiecujących startupów i innowacji. Nie możemy się doczekać naszej współpracy z ich zespołem i wykorzystanie naszych koneksji, by pomóc im się jeszcze bardziej rozwijać – tłumaczy Martin Ring. Odegrał on kluczową rolę m.in. w formowaniu BZ WBK (obecnie Santander Polska), otworzył z sukcesem BNY Mellon w Polsce i piastował pozycję wiceprezesa ABSL (Association of Business Service Leaders in Poland).
Międzynarodowy wymiar
Dziesiąta edycja eventu odbędzie się w dniach 23-24.10 2019 w Warszawie i współorganizują ją pierwotni założyciele Wolves Summit: Barbara, Piotr i Marek Piasek. – Przez wiele miesięcy szukaliśmy podmiotu, który mógłby nadać Wolves Summit szerszego międzynarodowego wymiaru dzięki swojej sieci kontaktów w różnych państwach – przyznaje Piotr Piasek.
W ramach transakcji, nowi inwestorzy nabędą również Wolves Match – narzędzie stworzone przez Wolves Summit, które łączy startupy z inwestorami i koncernami. Martin Ring zwraca uwagę, że syndykat chce wykorzystać potencjał Wolves Match w szerokim zakresie. Pomoże to współpracującym inwestorom zweryfikować tysiące projektów, które obecnie są w przygotowaniu, upraszczając tym samym poszukiwanie inwestycji i fazę walidacji. Pozwoli to także zwiększyć znacznie liczbę inwestycji i pewność, że biznes odniesie sukces.
– Wolves Summit to społeczność zbudowana wokół marki, naszą misją jest łączenie startupów, inwestorów i firm dążących do wprowadzania innowacji. Wolves Summit gościł jak dotąd tysiące startupów z niemal 70 krajów. Jesteśmy pewni, że pod nowym kierownictwem, uczestnicy zyskają jeszcze większe szanse na dotarcie do inwestorów, będąc we wczesnych stadiach rozwoju biznesu i kolejnych rundach inwestycji. Wydarzenie zapewnia inwestorom nieocenioną szansę na poszerzenie kontaktów z innymi inwestorami na początku swojej drogi – komentuje Piotr Piasek
Jak tłumaczy, otrzymali wiele propozycji kupna Wolves Summit. – Wybraliśmy opcję, w którą wierzymy, że ma największy potencjał rozwinąć wydarzenie. Szukaliśmy partnera, który nie tylko wzmocni nasza pozycję w środkowej i wschodniej Europie, ale także wesprze nas w wejściu na nowe rynki – dodaje.
Kolejne kroki
– Kolejnym wyzwaniem, z którym się mierzymy, jest skalowanie marki Evenea, w której przejęliśmy większość udziałów. Korzystając z naszego doświadczenia zdobytego przez lata prowadzenia Wolves Summit, jak również ‘See Bloggers Łódź’ (ostatnia edycja wygenerowała ponad 100 milionów zasięgu organicznego) – jesteśmy pewni, że jesteśmy gotowi na rozwój Evenea. Chcielibyśmy podziękować dziesiątkom tysięcy ludzi, którzy wsparli nas biorąc udział w Wolves Summit. Nie mam wątpliwości, że “nowe wilki” stworzą jeszcze bardziej efektywny event, dzięki ich wiedzy i naszemu wsparciu – wyjaśnia Piotr Piasek.
Wolves Summit cieszy się popularnością już od naszej pierwszej edycji w kwietniu 2015 – zebrała ponad 1300 uczestników. Konferencja przyciąga międzynarodowe marki takie jak: Visa, Facebook, Orlen, Orange, Bayer, ProSiebenSat.1, Samsung, Paypal, Microsoft, Pwc, P&G, Linkedin i inne, jak również wielką grupę reprezentantów funduszy inwestycyjnych i grup kapitałowych, np. Index Ventures, Credo Ventures, Blumberg Capital, DN Capital, Market One Capital, Open Ocean, Techstars, Startupbootcamp, Inventrue, Innovation Nest, SpeedUp Group, etc.
Dziesiątą edycję współorganizuje Miasto Stołeczne Warszawa. Odbędzie się w Pałacu Kultury i Nauki. W wydarzeniu weźmie udział 1500 uczestników, 300 startupów, 200 inwestorów i 300 przedstawicieli kadry kierowniczej, którzy będą mieli dostęp do ponad 3000 dopasowanych spotkań.