Wpływ aplikacji mobilnych na interaktywną telewizję [e-profit]

Dodane: 24.05.2012

Adam Łopusiewicz

Udostępnij:

Jeśli chcecie dowiedzieć się o przyszłości telewizji, o nowym trendzie zwanym Social TV oraz o interaktywnych wieloekranowych reklamach to zapraszamy do artykułu Pawła Sołygi z cyklu Rynkowe trendy pt Wpływ aplikacji mobilnych na interaktywną telewizję.

Jeśli chcecie dowiedzieć się o przyszłości telewizji, o nowym trendzie zwanym Social TV oraz o interaktywnych wieloekranowych reklamach to zapraszamy do artykułu Pawła Sołygi z cyklu Rynkowe trendy pt Wpływ aplikacji mobilnych na interaktywną telewizję.

źródło: e-profit.tv

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem