Wraz z Uniwersytetem SWPS już jutro zapraszamy na webinar z Konradem Kwiatkowskim z Packhelp

Dodane: 01.09.2020

Mam Startup

Udostępnij:

Już 2 września zapraszamy na kolejny webinar z cyklu Rozmowy o startupach. Tym razem nasza dziennikarka Marta Wujek porozmawia Konradem Kwiatkowskim ze startupu Packhelp. Podczas spotkania każdy z Was będzie mógł zadać własne pytania.

Packhelp, znany w Polsce jako zapakuj.to, to internetowa platforma sprzedaży spersonalizowanych opakowań. Startup swoją działalność rozpoczął od oferowania prostych tekturowych pudełek z nadrukami, a dziś oferta firmy obejmuje szeroką gamę opakowań oraz usług związanych z projektowaniem, konfekcjonowaniem i pracami R&D (kompleksowego opracowania rozwiązania na potrzeby klienta) dla dużych organizacji korporacyjnych. 

Jak zbudować startup w branży personalizacji opakowań? Jak go rozwijać, by zarówno założyciele, jak i inwestorzy osiągnęli swoje cele? Jak budować zespół, zaplanować i przeprowadzić rekrutację w startupie, który zakłada podwojenie liczby zatrudnionych? Jak skutecznie przeprowadzić rebranding? Jakie kroki podjąć, by rozpocząć międzynarodową ekspansję? Jakie są szanse, a jakie zagrożenia związane z prowadzeniem startupu w czasie pandemii koronawirusa? O tym wszystkim Marta Wujek z Mam Startup będzie rozmawiać z Konradem Kwiatkowskim ze startupu Packhelp (zapakuj.to).

Webinar jest bezpłatny, obowiązują zapisy. W czasie spotkania każdy uczestnik może zadawać pytania!

Konrad Kwiatkowski – Jest przedsiębiorcą z ponad 8-letnim doświadczeniem w rozwoju biznesu, digital marketingu, budowaniu strategii i zarządzaniu. Swoje przedsięwzięcia rozwija od 2015 r. Obecnie zajmuje się głównie rozwojem biznesu i marketingiem B2B, choć w przeszłości wykonywał rozległe prace B2C. Jest CMO i współzałożycielem Packhelp, internetowej platformy niestandardowych opakowań markowych. Na tym stanowisku kieruje marketingiem firmy, nadzoruje zespół 15 specjalistów ds. marketingu i zarządza wydatkami rocznymi. Wcześniej pracował w branży reklamowej, gdzie zajmował się zintegrowanymi kampaniami dla takich klientów, jak: Heineken, McDonald’s, Polskie Linie Lotnicze LOT czy EY. Jego dokonania zawodowe zostały wyróżnione kilkoma nagrodami.