Rundę poprowadziły fundusze Premji Invest, Radical Ventures i ICONIQ Growth, a w inwestycji wzięły udział także Salesforce Ventures, Adobe Ventures, B Capital, Citi Ventures, IBM Ventures oraz Workday Ventures.
Zastrzyk kapitału ma przyspieszyć rozwój rozwiązań dla firm, koncentrując się na „agentach AI” wspomagających planowanie i realizację zadań między zespołami i systemami. Finansowanie pozwoli na rozszerzenie narzędzi dla użytkowników, w tym rozwój bezkodowych narzędzi umożliwiających dostosowywanie AI do specyficznych wymagań przedsiębiorstw.
W 2023 roku firma wprowadziła własne modele generatywne Palmyra, zaprojektowane do tworzenia tekstów i integracji z różnymi modelami biznesowymi. Najnowszy model, Palmyra X 004, został wytrenowany niemal w całości na danych syntetycznych, a jego koszt wyniósł 700 tysięcy dolarów, czyli znacznie mniej niż szacowany koszt porównywalnego modelu OpenAI, tj. 4,6 miliona dolarów.