Wrocławski startup Meetsales pozyskał 800 000 euro

Dodane: 15.06.2021

Kasia Krogulec

Udostępnij:

Spółka Meetsales, która zajmuje się sprzedażą B2B, zebrała 800 000 euro w rundzie pre-seed prowadzonej przez Atlantic Labs. Inwestycja pomoże w ukończeniu MVP i wzmocni strategię wejścia na rynek jeszcze w tym roku.

Łączenie człowieka z technologią

Meetsales założyli w 2020 r. Tamara Bolsewicz i Jakub Mikołajczyk. Celem startupu jest zapewnienie specjalistom ds. sprzedaży przestrzeni do budowania relacji międzyludzkich z klientami oraz analiz opartych na danych w celu zawierania większej liczby transakcji online.

– Łatwo jest kupić tysiąc par skarpetek z Chin, ale gdy trzeba kupić tysiąc różnych elementów elektronicznych, to sprawa się komplikuje, zwłaszcza gdy nie ma się pomocy eksperta – mówi dla tech.eu Tamara Bolsewicz. Dodaje, że najważniejszą wskazówką w takich sytuacjach powinno być połączenie czynnika ludzkiego z e-commerce.

Wsparcie inkubatora, a potem inwestorów

Meetsales był pod skrzydłami polskiego inkubatora Catch The Tornado. Inni podopieczni braci Karwatka (Catch The Tornado) – Vue Storefront, są obecnie prowadzeni przez YCombinator.

– Świat, w którym żyjemy, zmienił się dramatycznie w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Specjaliści ds. sprzedaży muszą dostosować się do sposobu, w jaki wprowadzają na rynek i sprzedają swoje produkty. Od razu przekonaliśmy się, że Tamara jest właściwą osobą do podjęcia tego wyzwania i jesteśmy podekscytowani możliwością wspierania jej zespołu – podsumowuje Christophe Maire z Atlantic Labs.

W finansowanie zaangażowali się również znani aniołowie biznesu: Jens Gamperl, dyrektor generalny i założyciel Sourceability; Ulrike Mueller, była współzałożycielka Demandware; Fabian Wesner i Tim Niemeier, obaj byli dyrektorzy ds. technologii w Rocket Internet oraz platforma e-commerce, Spryker.

 

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem