Połączona sieć Depilacja.pl i Yasumi to ponad 200 instytutów kosmetycznych, salonów depilacji laserowej i SPA, w których pracuje ponad tysiąc kosmetologów i fizjoterapeutów. Yasumi to także linia kosmetyków do pielęgnacji w gabinecie i domu, dostępnych w drogeriach Hebe oraz sklepie internetowym.
Co po połączeniu?
Obie marki pozostaną na rynku po połączeniu i będą dalej rozwijać swoją sieć franczyzową w Polsce, oferując partnerom możliwość prowadzenia własnego instytutu Yasumi oraz salonu Depilacja.pl. Nowa grupa planuje też ekspansję franczyzy i dystrybucji kosmetyków Yasumi na innych rynkach. Produkty do pielęgnacji Yasumi już teraz są eksportowane m.in. do Czech, Bułgarii i na Bliski Wschód.
– Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy partnera strategicznego, który pozwoli nam poszerzyć portfel usług przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi klienta. Yasumi to właśnie taki partner. Nabywając znaczący udział w firmie o wyjątkowej reputacji, którą budowała przez lata, zyskujemy nie tylko jej bogate dziedzictwo i doświadczenie, ale także unikalną szansę na wykorzystanie mocnych stron obu firm i zdobycie pozycji lidera nie tylko w Polsce, ale kolejnych krajach Europy – mówi Tomasz Kucharski, współzałożyciel i prezes Depilacja.pl.
Sieć Yasumi wykorzysta też technologię rozwijaną przez Depilacja.pl. W pierwszej kolejności autorski system CRM, który od lat pozwala efektywnie pozyskiwać i obsługiwać klientów. Depilacja.pl stworzyła też swój własny laser do depilacji, który od kilku lat wykorzystuje w sieci. Zespół R&D firmy nieustannie go rozwija i obecnie pracuje nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji do optymalizacji parametrów zabiegów, a w rezultacie zwiększenia ich efektywności i bezpieczeństwa.
Od marketingu do depilacji
– Depilacja.pl to dość nietypowy koncept, sieć salonów depilacji laserowej założona przez dwóch mężczyzn, którzy początkowo mieli doświadczenie przede wszystkim w marketingu internetowym i technologiach, nie branży beauty. Jednak przez kilka lat działalności udało im się zbudować dużą sieć, której jakość obsługi jest powszechnie znana w branży. Wierzę, że to dobry partner, który pomoże w rozwoju marki Yasumi na kolejnym etapie, przy jednoczesnym poszanowaniu wartości, które od blisko 20 lat przyciągały do nas klientki i klientów – mówi Zofia Bydałek, założycielka Yasumi.
– Yasumi posiada unikalną strategię prowadzenia gabinetów i cały system szkoleń dla kosmetologów i fizjoterapeutów. Ta unikatowa receptura sprawia, że salony Yasumi wyróżniają się w polskiej branży. Istotne jest też doświadczenie w tworzeniu produktów i usług w branży beauty oraz własna linia kosmetyków współtworzona przez kosmetologów sieci – mówi Paweł Tymczyna, współzałożyciel i wiceprezes Depilacja.pl.
Czytaj także:
- Krótszy obieg dokumentów, mniej papieru: SGGW w Warszawie nawiązała współpracę z SIGNIUS
- Badania, wdrożenia, ekspercka platforma: Izba AI rozpoczyna swą działalność