Współpraca TIDAL z serwisem Wedding.pl

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Współpraca TIDAL z serwisem Wedding.pl

Udostępnij:

TIDAL, międzynarodowa platforma muzyczno-rozrywkowa nawiązała współpracę z jednym z największych polskich portali ślubnych – Wedding.pl.

Jednym z wyzwań, przed jakim stają osoby organizujące przyjęcie weselne jest wybór muzyki. Coraz więcej z nich decyduje się na playlisty odtwarzane z serwisów streamingowych. Naprzeciw temu wychodzi TIDAL, który we współpracy z Wedding.pl przygotował serię playlist będących inspiracją podczas organizacji nie tylko samego przyjęcia, ale także wieczoru panieńskiego lub kawalerskiego.

W ramach współpracy powstało aż siedem specjalnych playlist. Mogą one towarzyszyć przygotowaniom do ślubu, przedślubnym celebracjom, takim jak wieczór panieński i kawalerski, ale również sprawdzą się na samym przyjęciu weselnym. TIDAL oferuje ponad 60 milionów utworów, a także jest to jedyny globalny serwis streamingowy oferujący jakość HiFi i tysiące albumów w jakości Masters. Dzięki temu użytkownicy mogą słuchać muzyki w jakości, w jakiej nagrano ją w studiu, doświadczając jej zgodnie z zamierzeniami artysty. To sprawi, że ten dzień będzie wyjątkowy.

W ramach współpracy powstała też seria artykułów na serwisie Wedding.pl na temat dobru muzyki do okazji oraz przewodniki jak perfekcyjnie zorganizować ten najważniejszy dzień w roku. TIDAL to międzynarodowa platforma muzyczno-rozrywkowa należąca do artystów, która zapewnia artystom i fanom wyjątkowe, oryginalne i ekskluzywne wydarzenia. Dostępna w 53 krajach usługa streamingowa zawiera ponad 60 milionów utworów i 250 000 wysokiej jakości wideo, w tym podcasty, wywiady, tysiące playlist i program odkrywania młodych artystów TIDAL Rising. TIDAL dostępny jest w wersjach Premium i HiFi — która udostępnia nagrania Master Quality Authenticated (MQA).

Zmiany i inwestycje

W 2017 r. w firmę Wedding.pl zainwestowali w kwocie miliona złotych Anna i Robert Lewandowscy. Wcześniej fundusz Protos VC wpompował w projekt 2,5 miliona złotych i tym samym przyczynił się do zmian, przez które przeszedł serwis. Początkowo platforma nazywała się inaczej niż dotychczas i działała tylko na zasadzie katalogu gromadzącego informacje o sukniach ślubnych.

W maju 2017 r. doszło zmian w zarządzie Wedding.pl, do którego dołączyli Agnieszka Hyży, obejmująca funkcję dyrektora kreatywnego, i Kamil Kopka, który objął stanowisko prezesa zarządu, zastępując na stanowisku jednego z założycieli spółki — Pawła Salę, który pełni  funkcję Dyrektora Technologicznego (CTO).