Wszystko, co powinien wiedzieć e-sprzedawca

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Udostępnij:

28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyÅ‚a siÄ™ zorganizowana przez Shoplo.com najwiÄ™ksza konferencja dla e-sprzedawców w historii – Ecommerce Day. W wydarzeniu wzięło udziaÅ‚ ponad 500 wÅ‚aÅ›cicieli sklepów internetowych – 250 na samym wydarzeniu i ponad drugie tyle podczas transmisji online.

28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyÅ‚a siÄ™ zorganizowana przez Shoplo.com najwiÄ™ksza konferencja dla e-sprzedawców w historii – Ecommerce Day. W wydarzeniu wzięło udziaÅ‚ ponad 500 wÅ‚aÅ›cicieli sklepów internetowych – 250 na samym wydarzeniu i ponad drugie tyle podczas transmisji online, a prezentacje wygÅ‚osili przedstawiciele takich firm jak m.in Facebook, Google czy PayPal. Teraz, ich wiedza jest dostÄ™pna także dla Ciebie.

Na Ecommerce Day po raz pierwszy e-sprzedawcy mieli szansę spotkać się w jednym miejscu z największymi ekspertami ehandlu z całego świata. Wysłuchali praktycznych porad na takie tematy jak m.in : e-mail marketing, marketing w wyszukiwarkach, Facebook marketing, sprzedaż wielokanałowa, aspekty prawne w ecommerce, analityka czy optymalizacja sklepu. Wiedzy dostarczyli im specjaliści z Google, Facebooka, Shoplo, PayPala, SHWRM.pl, GetResponse, Fokus, eKomercyjnie.pl, Olesiński&Wspólnicy, Sofort AG, Fundacja Polak 2.0 czy Sociomantic Labs.

Teraz i Ty możesz zyskać dostęp do tej wiedzy, ponieważ Shoplo.com udostępniło materiały z konferencji na swoim blogu. I to zupełnie bezpłatnie. Zobacz już teraz >>

Pierwsza edycja Ecommerce Day zakończyła się sukcesem. Poza 250 e-sprzedawcami, którzy pojawili się 28 maja na Stadionie w Warszawie, konferencję oglądało ponad drugie tyle osób podczas transmisji online. Jak zaznacza Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com: Najlepszym potwierdzeniem sukcesu EDP jest moim zdaniem to, że uczestnicy sami zgłaszali się do nas po konferencji dziękując za cenną wiedzę, która przydała im się do rozwoju sklepów. Od samego początku naszym celem było dostarczenie maksimum praktycznych wskazówek, dlatego też na event zaprosiliśmy ekspertów z największych firm na świecie związanych z ecommercem. Pozytywny feedback od uczestników jest dla nas potwierdzeniem, że się udało.

Ecommerce Day zostało rzeczywiście bardzo przychylnie ocenione przez uczestników, którzy podkreślali, że zyskali dostęp do konkretnej wiedzy, gotowej do wykorzystania od zaraz w swoich biznesach. Piotr Właziński, właściciel sklepu Lovecode Lingerie podkreśla: impreza stała na wysokim poziomie, prezentacje były dobrze przygotowane i poprowadzone. Organizacja również profesjonalna. W całym programie konferencji znalazłem dla siebie bardzo dużo interesujących tematów takich jak trendy na rynku modowym, e-mail marketing, analityka czy reklama w social media. Ogólnie wyszedłem z konferencji bardzo zadowolony.

Również prelegenci chwalili sobie udział w wydarzeniu, ciesząc się możliwością bezpośredniego kontaktu z e-sprzedawcami:

  • To, co najbardziej podobaÅ‚o mi siÄ™ w zorganizowanej przez Shoplo konferencji to dostarczenie mieszanki strategicznego i praktycznego podejÅ›cia do ecommerce, dziÄ™ki odpowiedniemu doborowi prelegentów. Prezentacje znakomicie siÄ™ uzupeÅ‚niaÅ‚y, wiÄ™c każdy uczestnik mógÅ‚ znaleźć dla siebie to, co go najbardziej interesuje. BÄ™dÄ™ zaszczycony jeżeli za rok znów bÄ™dÄ™ mógÅ‚ pojawić siÄ™ na Ecommerce Day – Botond Boros, PayPal
  • Pierwsza edycja Ecommerce Day Poland pozytywnie zaskoczyÅ‚a mnie iloÅ›ciÄ… praktycznych pytaÅ„ od uczestników i kuluarowych rozmów na temat email marketingu w handlu internetowym. Sukces każdej konferencji mierzÄ™ tym, czy jej istota polega na wyÅ›wietleniu slajdów i opowiedzeniu o nich, czy na atmosferze pozwalajÄ…cej na faktycznÄ… rozmowÄ™ o poruszonych problemach i wyzwaniach uczestników. Ilość kontaktów nawiÄ…zanych na EDP pokazuje mi, że organizatorom udaÅ‚o siÄ™ pójść tÄ… drugÄ… drogÄ… – Maciej Ossowski, GetResponse
  • Åšwietnie przygotowany event zarówno pod wzglÄ™dem organizacyjnym jak i merytorycznym. Jako Fundacja Polak 2.0 sami organizujemy wydarzenia zwiÄ…zane z branżą i dlatego w peÅ‚ni doceniamy jak dużym sukcesem jest zebranie prelegentów z takich firm jak Facebook, PayPal czy Google w jednym miejscu. W mojej opinii bardzo dobrym pomysÅ‚em byÅ‚ także streaming caÅ‚ego wydarzenia dla osób, które z jakiÅ› powodów nie mogÅ‚y siÄ™ pojawić. Wielkie brawa i czekamy na kolejnÄ… edycjÄ™. – Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0
  • E-commerce Day jest wydarzeniem, które w mojej opinii na trwaÅ‚e wpisze siÄ™ w pejzaż imprez zwiÄ…zanych z branżą e-commerce w Polsce. Shoplo jako organizator stanęło na wysokoÅ›ci zadania i osobiÅ›cie z wielkÄ… przyjemnoÅ›ciÄ… wrócÄ™ na kolejnÄ… edycjÄ™ tej imprezy. – Fokus, Artur KurasiÅ„ski
  • Konferencja Ecommerce Day w sposób holistyczny przedstawiÅ‚a temat ecommerce w sektorze MÅšP. Z perspektywy Facebooka, w szczególnoÅ›ci cieszy duże zainteresowanie rozwiÄ…zaniami ecommercowymi ze strony klientów oraz partnerów technologicznych obecnych na sali. Ilość wnikliwych pytaÅ„ po prezentacji przekroczyÅ‚a moje oczekiwania i dowodzi, że inicjatywa konsekwentnego upraszczania naszych rozwiÄ…zaÅ„ i poÅ‚ożenie nacisku na precyzyjne targetowanie kampanii oraz rozpoczynanie projektowania dziaÅ‚aÅ„ od okreÅ›lenia jasnego celu biznesowego, jako główne filary naszych dziaÅ‚aÅ„ do klientów nastawionych na marketing efektywnoÅ›ciowy jest sÅ‚usznym kierunkiem. – Tomasz Rytel, Facebook

Jeżeli w tym roku nie udaÅ‚o Ci siÄ™ być na Ecommerce Day, nie martw siÄ™ – za rok kolejna edycja, której nie możesz już ominąć. ZwÅ‚aszcza, że część materiałów dostÄ™pna jest wyÅ‚Ä…cznie podczas wydarzenia. Poza tym, gdzie indziej znajdziesz możliwość bezpoÅ›redniego spotkania z tak ważnymi ekspertami?

Sponsorami strategicznymi konferencji organizowanej przez Shoplo.com byli Sociomantic Labs, Kancelaria Olesiński&Wspólnicy, GetResponse, Siódemka oraz Sofort AG.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Wyborcza.biz, Interia.pl, Wp.pl, eGospodarka.pl, Marketer+, eKomercyjnie.pl, NowyMarketing, MamStartup, IAB, AIP, Evigo.pl, e-biznes.pl, Profesjonalista w eHandlu, Ecommerce Polska oraz centrumsprzedawcy.pl.