Wszystko o nowych stronach Facebooka

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

30 Marca 2012 roku Facebook wdraża innowacyjne zmiany. Już wkrótce firmy oraz organizacje zmierzą się z nowym wyglądem oraz nową filozofią komunikacji na Facebooku. Megafoni pomaga firmom zmierzyć się z nowościami Facebooka za pomocą bezpłatnego poradnika.

30 Marca 2012 roku Facebook wdraża innowacyjne zmiany. Już wkrótce firmy oraz organizacje zmierzą się z nowym wyglądem oraz nową filozofią komunikacji na Facebooku. Megafoni pomaga firmom zmierzyć się z nowościami Facebooka za pomocą bezpłatnego poradnika.


Facebook to największa na świecie platforma Social Media, której sposób funkcjonowania ulega gruntownemu przeprojektowaniu. Zostało to publicznie zaanonsowane 29 lutego 2012 r. w Nowym Jorku podczas pierwszej konferencji dla branży marketingowej (fMC) zorganizowanej przez Facebook. Z myślą o tym, że firmy mają do 30 Marca przygotować się na fundamentalne zmiany stron na Facebooku, Megafoni udostępnia bezpłatny poradnik jak przygotować własną firmę do migracji.

Intrygujące nowości

Główną zmianą zapowiedzianą przez Facebook jest innowacyjny interfejs użytkownika “Timeline”, a z nim szereg nowych funkcjonalności, wśród nich: przypinanie, wyróżnianie oraz ukrywanie wpisów. Modyfikacji ulegają popularne zakładki, które przyjmą nowy kształt oraz miejsce lokalizacji. Nowej wartości w prowadzeniu promocji firmy nabierze strategiczne zarządzanie treścią oraz komunikacja wizualna za pomocą okładki strony oraz ikon aplikacji promocyjnych.

Jest to swego rodzaju rewolucja w przedstawieniu swojej firmy i organizacji na Facebooku, która kładzie teraz nacisk na opowiadanie historii związanej z prowadzoną działalnością. Historyczne wydarzenia, którymi firmy mogą się teraz pochwalić zyskują na wartości i wpisują się w opowieść tworzoną przez markę, która ją wzmacnia i uwiarygadnia.

Megafoni zebrało wszystkie najważniejsze fakty w jeden spójny dokument, z którego firmy dowiedzą się jak dostosować stronę na Facebooku do zmian. Pomoże on również szefom działów PR oraz marketingu, jak również pracownikom zaangażowanym bezpośrednio w komunikację na Facebooku do efektywnego wykorzystania nowych funkcji Facebooka.

Zanim pod koniec marca firmowe strony na Facebooku automatycznie zmienią się nie do poznania, dzięki wiedzy zawartej w udostępnionym poradniku firmy mają czas zareagować i świadomie wkroczyć w nowy fascynujący świat Facebooka.

Poradnik dostępny jest do pobrania ze strony:
http://megafoni.pl/nowe-strony-facebooka/

źródło: informacja prasowa