GetHome.pl jest portalem nieruchomości, który wyróżnia się tym, że prezentowane są na nim tylko unikalne oferty (nie publikuje wielokrotnie ogłoszeń ten samej nieruchomości) oraz nie ma żadnych reklam. Dla użytkowników to świetne miejsce do poszukiwań wymarzonego M, bo obie te rzeczy są prawdziwą zmorą w trakcie przeglądania portali ogłoszeniowych.
20 000 osób szukających nieruchomości miesięcznie
GetHome w kilka miesięcy od startu odwiedziło już łącznie ponad 100 000 internautów, którzy wysłali do współpracujących z portalem biur kilka tysięcy zapytań dotyczących ofert nieruchomości. To świetny wynik biorąc pod uwagę, że branża należy do najbardziej konkurencyjnych w Internecie, a marka jest zupełnie nowa.
– Wraz z zespołem SEO i IT wykonaliśmy tytaniczną pracę przygotowując wartościowe treści oraz optymalizując portal dla użytkownika eliminując duplikaty. Choć pracujemy w bardzo szybkim tempie i obecnie praktycznie co kilka dni wprowadzamy kolejne zmiany na portalu, to dotychczasowe działania już przekładają się na stały wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania – powiedział Dominik Błaszczykiewicz odpowiedzialny za projekt GetHome.
– Dobrze jest też widzieć jak świetnie działa na portalu brak reklam i innych elementów, które rozpraszają użytkowników. Dzięki temu internauci nam ufają i przekazują do siebie dane kontaktowe, które trafiają do pośredników. Współczynnik konwersji bardzo pozytywnie nas zaskakuje a przecież nie przeprowadziliśmy jeszcze większej kampanii marketingowej. Bardzo nas to cieszy – dodaje Błaszczykiewicz.
Na Gethome.pl widać, że portal ma ponad 70 000 ogłoszeń mieszkań z rynku wtórnego oraz pierwotnego. Aktualnie znaczna większość ofert to mieszkania na sprzedaż w Warszawie, gdzie znajduje się ponad 16 000 ofert. Planowane jest także pozyskiwanie innych lokalizacji.
265 profesjonalnych biur nieruchomości w 3 miesiące
Choć GetHome działa dopiero od kilku miesięcy, to nawiązał już współpracę z ponad 265 najlepszymi biurami nieruchomości w Polsce. Zamieszczenie ofert na portalu jest całkowicie bezpłatne, ale zespół odpowiedzialny za GetHome sprawdza każdego partnera i decyduje się na współpracę tylko z najlepszymi firmami w branży.
– Zasada jest prosta – stawiamy na jakość. Jeśli widzimy, że biuro nieruchomości prezentuje starannie przygotowane oferty oraz cieszy się dobrymi opiniami wśród klientów, to dopiero zgadzamy się na współpracę – mówi Sebastian Markiewicz odpowiedzialny za kontakt z biurami nieruchomości w GetHome.
Nowe podejście do tematu partnerstw biznesowych sprawia, że zespół GetHome spotyka się ze świetnym odbiorem wśród samych pośredników. Profesjonalne biura nieruchomości chcą uporządkować rynek i wprowadzać standardy, gdzie podstawą jest umowa z klauzulą wyłączności podpisywana z klientami.
– GetHome odważnie podejmuje tematy, które od lat mają status quo w branży pośrednictwa nieruchomości. Cieszymy się, że w końcu widzimy zupełnie nowe podejście jeśli chodzi o promowanie jakości, umów na wyłączność czy prezentowanie klientom prawdziwych adresów – mówi Małgorzata Podbielska z wielokrotnie nagradzanego w branży biura nieruchomości En Casa Premium Real Estate.
Z GetHome współpracują już znane z najwyższych standardów obsługi klienta sieci, m.in. RE/MAX Polska czy Freedom Nieruchomości, ale także biura takie jak En Casa Premium Real Estate, Brand and Sell, White Wood Nieruchomości i wiele innych, cenionych w branży. W tej chwili portal każdego dnia rozpoczyna współpracę z kilkoma nowymi biurami nieruchomości.
Pośrednicy, którzy chcą współpracować z GetHome.pl powinni wejść na stronę gethome.pl/dla-posrednika i zgłosić chęć współpracy.
O projekcie:
GetHome jest drugim portalem właścicieli obecnego od 10 lat na rynku RynekPierwotny.pl. Inwestycja w projekt wynosi 8 mln złotych z bieżących środków własnych firmy. Nad portalem pracuje duża część 60-osobowego zespołu odpowiedzialnego także za portal RynekPierwotny.pl.
Artykuł powstał we współpracy z GetHome.pl.