Wystartował GetHome.pl. Projekt rzuca wyzwanie największym graczom online na rynku nieruchomości

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Wystartował GetHome.pl. Projekt rzuca wyzwanie największym graczom online na rynku nieruchomości

Udostępnij:

GetHome.pl to nowy portal nieruchomości, na którym znajdują się oferty sprzedaży i wynajmu z rynku wtórnego oraz pierwotnego. Autorzy projektu na start mają 8 mln złotych inwestycji i 60-osobowy zespół specjalistów z branży. Cel? Zmiana modelu poszukiwania oraz sprzedaży i wynajmu nieruchomości na rynku wtórnym.

Za realizację i finansowanie odpowiadają właściciele portalu rynekpierwotny.pl, który w tym roku świętuje swoje 10-lecie. Sam rynekpierwotny.pl współpracuje z większością firm deweloperskich w Polsce i generuje ponad 600 000 zapytań na rynku pierwotnym rocznie. GetHome to odważne wejście właścicieli na rynek wtórny, zdominowany w Polsce od wielu lat przez kilku głównych graczy.

– Mamy za sobą 10 lat intensywnej pracy nad portalem rynekpierwotny.pl, 60-osobowy zespół świetnych i pełnych pasji ludzi oraz zaawansowane zaplecze technologiczne z machine learning włącznie. Dzięki temu wiemy jak działać skutecznie i na czym musimy się skupić budując nowy portal nieruchomości. Do tej pory zainwestowaliśmy w GetHome ponad 1 mln złotych, przy czym większość środków przeznaczyliśmy na rozwój zaawansowanych technologii stanowiących serce projektu. Szacujemy, że nasza inwestycja w kolejnych dwóch latach wyniesie minimum 7-8 mln złotych. Projekt realizujemy z bieżących środków, bez wsparcia funduszy czy inwestorów zewnętrznych. Dzięki temu możemy odważnie i bardzo bezpośrednio podchodzić do wyzwań w tym segmencie rynku – komentuje Grzegorz Kurowski, Prezes Zarządu PropertyGroup, współzałożyciel RynekPierwotny.pl.

Głównym założeniem GetHome jest zaoferowanie użytkownikowi jak najlepszego doświadczenia w trakcie poszukiwania nieruchomości. To z kolei ma przełożyć się na wysoką jakość zapytań i sfinalizowanych transakcji.

– Plan jest ambitny – do 2022 roku chcemy być najbardziej skutecznym kanałem pozyskiwania realnych klientów dla biur pośrednictwa. Wdrożymy także rozwiązania, które znacznie poprawią komunikację pomiędzy klientami i pośrednikami. Nie chcemy dołączać do rywalizacji o największą liczbę ofert czy użytkowników. Idziemy swoją drogą, gdzie najważniejszy jest zadowolony klient i finalna liczba transakcji – zapowiada Dominik Błaszczykiewicz odpowiedzialny za realizację projektu GetHome.