Wydarzenie kierujemy do każdego, kto marzy o założeniu własnego biznesu, ale nie wie, od czego zacząć. Podczas 6 tematycznych spotkań, pokażemy Ci – krok po kroku – jak przejść od pomysłu do jego realizacji. A może prowadzisz już działalność, ale nadal poszukujesz inspiracji i nowych kontaktów? Nie przejmuj się. Te spotkania są właśnie dla Ciebie!
Filmowa inspiracja, poważna dawka wiedzy, a także obietnica nawiązania biznesowych znajomości. Brzmi interesująco? Będzie jeszcze ciekawiej! Każde spotkanie to WYSTĄPIENIA zaproszonych ekspertów, którzy podzielą się z Wami DOŚWIADCZENIEM i przekażą swoją WIEDZĘ.
Pierwsze spotkanie dotyczące generowana pomysłów odbędzie się 2 marca 2017 r. o godz. 19.00 w Kinie Praha. Już dziś odkrywamy przed Wami dwóch prelegentów! Podczas pierwszego spotkania wystąpią: Paweł Sieczkiewicz – twórca Telemedi.co i Kamil Adamczyk – CEO Intelclinic.
Teraz zapewne zadajesz sobie pytanie, czy za spotkania trzeba płacić. Otóż NIE! Wstęp jest całkowicie bezpłatny, ale… liczba miejsc ograniczona! Żeby wziąć udział w wydarzeniu, pobierz wejściówkę na stronie: www.wystartupujzpraha.pl.
Paweł Sieczkiewicz to twórca Telemedi.co – nowoczesnej platformy telemedycznej, która oferuje zdalne konsultacje z lekarzami poprzez czat wideo, czat tekstowy, e-mail czy telefon. Klient może kontaktować się z lekarzem poprzez stronę lub aplikację mobilną. Platforma daje możliwość szybkiego przesyłania wyników i natychmiastowego odbierania skierowań oraz konsultacji z lekarzami specjalistami, w tym z kardiologami, ginekologami, pediatrami czy psychologami. Dzięki platformie telemdycznej Telemedi.co, można skorzystać z porad lekarskich i uzyskać szybką diagnozę bez wychodzenia z domu i czekania w długich kolejkach.
Kamil Adamczyk to CEO Intelclinic – startupu, który w grudniu 2013 roku jako jeden z pierwszych w Polsce odniósł sukces na Kickstarterze i uzyskał dofinansowanie w wysokości ponad 400 tys. dolarów. Od tamtego momentu produkt ewoluował i z maski do snu polifazowego został przekształcony w produkt wykorzystywany w terapii światłem i pomagający redukować negatywne skutki zmian stref czasowych. Dzisiaj Neuroon jest sprzedawany nie tylko w Polsce, ale przede wszystkim w Azji (Japonia, Singapur, Korea Płd.), Stanach Zjednoczonych i na rynku B2B do linii lotniczych i hoteli.