Czytasz właśnie kolejny tekst podsumowujący mijający rok. Poprosiliśmy w nim członków zespołów polskich startupów, by opowiedzieli, co udało im się osiągnąć w 2017 roku. Jeśli chcesz przeczytać inne artykuły na ten temat, zajrzyj tutaj.
Na zdjęciu: Szymon Dobosz, CEO Picodi
W ubiegłym roku intensywnie pracowaliśmy nad zwiększeniem popularności naszej marki. Wszystko wskazuje na to, że ten rok należy do udanych. Ruch na naszych stronach wzrósł o 60% rok do roku. A pozycję lidera segmentu zdobyliśmy w 6 kolejnych krajach. Rok temu byliśmy liderem w 12 krajach, teraz – w 18. Jest to niewątpliwie zasługa wszystkich zespołów, zarówno programistów, którzy napisali 5,5 mln linijek kodu (o 45% więcej, niż jeszcze rok temu!), zespołów operacyjnych jak i marketingowców, którzy skutecznie wdrażali strategię promocji marki.
Do rodziny portali Picodi dołączyły 4 kolejne kraje: Węgry, Rumunia, Kazachstan oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie.
W Picodi z roku na rok odsetek kobiet w firmie nieprzestanie rósł. W 2014 stosunek wynosił 75:25 na korzyść mężczyzn W ubiegłym roku płeć żeńska po raz pierwszy liczebnie przewyższyła płeć męską (52% do 48%). Zwiększyła się też liczba obcokrajowców. Obecnie co czwarty członek Picodi to osoba spoza Polski. W naszym biurze mamy talenty zarówno z krajów europejskich, jak i z azjatyckich oraz latynoamerykańskich.
Bez względu na płeć i narodowość, rok 2017 był dobry dla całego zespołu. Przeprowadziliśmy gruntowny remont biura, zwiększając jego powierzchnię użytkową dwukrotnie, co jeszcze bardziej podniosło komfort pracy w naszym biurze.
Dla nowych i starych członków zespołu uruchomiliśmy Picodi Academy – cykliczne szkolenia, na których dzielimy się aktualną wiedzą o narzędziach pracy w e-marketingu – oraz zorganizowaliśmy szkolenia z zarządzania sobą w czasie. W następnym roku planujemy rozszerzyć naszą ekspansję na kolejne rynki oraz utrzymać obecny poziom wzrostu ruchu i sprzedaży.
–
Autor tekstu: Szymon Dobosz, CEO Picodi