Potencjał biznesowy i systematyczne wzrosty
Pomelody to marka o ugruntowanej pozycji na rynku parentingowym oraz bardzo dynamicznej tendencji wzrostowej. Spółka notuje trzycyfrowe tempo wzrostu przychodów w porównaniu do analogicznych okresów lat poprzednich.
Regularne, wyraźne wzrosty i ogromny potencjał biznesowy zostały dostrzeżone przez spółkę x-kom. Inwestycja firmy w Pomelody obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale też strategiczne, w obszarach takich jak: dalsza eksploracja polskiego rynku, ekspansja zagraniczna i wdrożenie nowej linii produktowej.
– Widzimy w Pomelody duży potencjał, nie tylko krajowy, ale też zagraniczny. Obecne wyniki finansowe firmy pozwalają na bardzo optymistyczne prognozy. Chcemy, by nasza inwestycja była kołem zamachowym, które jeszcze silniej rozpędzi ten muzyczny mechanizm i pozwoli na pełne wykorzystanie jego możliwości – komentuje inwestycję Michał Świerczewski, prezes x-komu.
Produkty fizyczne, cyfrowe, aplikacja mobilna
– Tworzymy w duchu wychowania przez sztukę. Jeśli coś jest dla dzieci, to nie znaczy, że może być gorszej jakości czy mniej dopracowane. Traktujemy naszych odbiorców jak pełnoprawnych konsumentów. Myślę, że to właśnie dlatego udało nam się w tak krótkim czasie wygenerować takie wzrosty i zyskać dużą rozpoznawalność na rynku – mówi Adam Weber, CEO Pomelody.
Pomelody mocno inwestuje w projekty badawczo-rozwojowe. Niedawno firma zdobyła dotacje w wysokości 800 000 zł na rozwój aplikacji w kierunku wspierającym dzieci ze spektrum autyzmu.