x-kom inwestuje w Pomelody

Dodane: 03.08.2021

Informacja prasowa

Udostępnij:

x-kom  zainwestowało w polski startup tworzący muzykę dla dzieci – firmę Pomelody. Środki zostaną przeznaczone m.in. na rozbudowę sklepu internetowego, rozszerzenie oferty produktowej, rozwój aplikacji mobilnej oraz ekspansję zagraniczną. Oprócz wsparcia finansowego, inwestycja zakłada także współpracę strategiczną i operacyjną.

Potencjał biznesowy i systematyczne wzrosty

Pomelody to marka o ugruntowanej pozycji na rynku parentingowym oraz bardzo dynamicznej tendencji wzrostowej. Spółka notuje trzycyfrowe tempo wzrostu przychodów w porównaniu do analogicznych okresów lat poprzednich.

Regularne, wyraźne wzrosty i ogromny potencjał biznesowy zostały dostrzeżone przez spółkę x-kom. Inwestycja firmy w Pomelody obejmuje nie tylko wsparcie finansowe, ale też strategiczne, w obszarach takich jak: dalsza eksploracja polskiego rynku, ekspansja zagraniczna i wdrożenie nowej linii produktowej.

– Widzimy w Pomelody duży potencjał, nie tylko krajowy, ale też zagraniczny. Obecne wyniki finansowe firmy pozwalają na bardzo optymistyczne prognozy. Chcemy, by nasza inwestycja była kołem zamachowym, które jeszcze silniej rozpędzi ten muzyczny mechanizm i pozwoli na pełne wykorzystanie jego możliwości – komentuje inwestycję Michał Świerczewski, prezes x-komu.

Produkty fizyczne, cyfrowe, aplikacja mobilna

– Tworzymy w duchu wychowania przez sztukę. Jeśli coś jest dla dzieci, to nie znaczy, że może być gorszej jakości czy mniej dopracowane. Traktujemy naszych odbiorców jak pełnoprawnych konsumentów. Myślę, że to właśnie dlatego udało nam się w tak krótkim czasie wygenerować takie wzrosty i zyskać dużą rozpoznawalność na rynku – mówi Adam Weber, CEO Pomelody.

icon-112px-padlock Created with Sketch.

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem