Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości inwestują w SEMSTORM

Dodane:

MamStartup logo Mam Startup

Udostępnij:

Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zainwestowali 
w innowacyjną platformę SEMSTORM, działającą w modelu SaaS. Narzędzie to służy do planowania oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach internetowych i analizuje największą liczbę polskich słów kluczowych.

Xevin Investments i Poznański Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zainwestowali 
w innowacyjną platformę SEMSTORM, działającą w modelu SaaS. Narzędzie to służy do planowania oraz optymalizacji kampanii w wyszukiwarkach internetowych i analizuje największą liczbę polskich słów kluczowych. Nowa usługa dedykowana jest przede wszystkim agencjom marketingowym, przedsiębiorcom internetowym oraz specjalistom SEO.

SEMSTORM to zaawansowany system do planowania kampanii SEO i PPC oraz optymalizacji budżetów reklamowych. Dzięki mechanizmom filtracji znacznie skraca czas przeznaczony na analizę istotnych danych. Słownik zawierający ponad 15 mln polskich słów kluczowych oraz monitoring działań konkurencji pozwalają na prosty wybór najlepszych fraz, świadome planowanie budżetu 
i minimalizowanie zbędnych kosztów marketingowych.

Kontynuujemy inwestowanie w projekty wspomagające procesy biznesowe w Internecie – mówi Gwidon Humeniuk, Członek Zarządu Xevin Investments. SEMSTORM wpisuje się w tą grupę rozwiązań i stanowi istotną wartość dodaną dla przedsiębiorców – dzięki precyzyjnej analizie pozwala zbudować skuteczną strategię rozwoju marketingu w wyszukiwarkach. Takich narzędzi brakuje, a zapotrzebowanie rynku stale rośnie – dodaje Gwidon Humeniuk.

Wyróżnikiem SEMSTORM jest dostarczenie pełnej listy tych słów kluczowych, których nie widać w systemach statystycznych. Wszystkie frazy pochodzące z bezpiecznej strony wyszukiwania (wersja https:// wyszukiwarki) wliczane są do pozycji „not provided” w Google Analytics. Nieznajomość tych słów kluczowych oraz brak możliwości powiązania ich ze sprzedażą i konwersjami bardzo utrudnia stworzenie, rozbudowę i monitorowanie faktycznych efektów działań. Zaradzić temu mają raporty dostępne w SEMSTORM, które pokazują rozkład słów dla wybranej witryny, a w dodatku, jako jedyne w Polsce, przedstawiają estymowany ruch dla każdego słowa kluczowego. Dzięki temu marketerzy dostaną istotny wgląd nawet gdy Google zdecyduje się ukryć 100 proc. fraz.

SEMSTORM, który jako jedyny na świecie analizuje tak wiele polskich słów kluczowych, zakończył fazę beta testów. Użytkownicy mają możliwość wyboru jednego z czterech planów pakietowych, a dla testerów przygotowano atrakcyjne promocje.

Nie ukrywamy, że to właśnie dzięki pozyskaniu kapitału mogliśmy dopracować system do wymagań użytkowników i wystartować z nim w Polsce – wyjaśnia Wojciech Karwowski, pomysłodawca i Prezes SEMSTORM.  Następnym krokiem jest ekspansja na rynki zagraniczne, na których widzimy stale rosnący popyt na takie narzędzia jak SEMSTORM. Nieocenione w tym przypadku będzie również „know-how” naszych inwestorów – mówi Wojciech Karwowski.

Dodatkowo w planach jest rozszerzenie systemu m.in. o informacje pozyskane bezpośrednio ze stron internetowych i dostarczenie zestawu narzędzi wspierających w szczególności działania e-commerce. Kierunek rozwoju wytyczony został na podstawie informacji zwrotnych od testerów SEMSTORM. Nieustannie trwają również prace nad poprawieniem ergonomii oraz użyteczności narzędzia.

Zdecydowaliśmy się zainwestować wspólnie z Xevin Investments w SEMSTORM ze względu na duże doświadczenie twórców i przyszłościowy pomysł na biznes. Poszukujemy projektów innowacyjnych, bazujących na nowych technologiach, przy których pracują zgrane zespoły. Spółka przeszła proces preinkubacji, dzięki czemu mogliśmy ocenić jej potencjał biznesowy i finalnie wesprzeć rozwój narzędzia – komentuje Łukasz Parafianowicz, ekspert ds. inwestycji Inkubatora Innowacji Poznańskiego Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości.

źródło: informacja prasowa