Wrocławski startup Surfer, założony przed ośmioma laty, szybko stał się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich firm technologicznych. Co ciekawe, osiągnął to bez wsparcia inwestorów. W 2022 roku, w piątym roku działalności, Surfer wypracował imponujące wyniki finansowe: 57,7 mln złotych przychodu i 28 mln zł zysku netto. Rok później, w 2023 roku, przychody wzrosły do 77,8 mln zł, a zysk netto do 18,9 mln zł.
„Z radością ogłaszamy, że Surfer połączył siły z Positive, wiodącą europejską grupą SaaS, która stosuje podejście oparte na ludziach do sztucznej inteligencji. Partnerstwo to stanowi nowy rozdział w naszej misji pomagania marketerom odnosić sukcesy w erze AI SEO. Razem przyspieszymy innowacje, rozszerzymy nasz zestaw narzędzi i umożliwimy firmom zwiększenie ich widoczności. Nie tylko w wyszukiwarkach, ale także na nowych platformach AI” – deklaruje zespół Surfera w swoich mediach społęcznościowych.
„Surfer wnosi światowej klasy doświadczenie w zakresie optymalizacji wyszukiwania opartego na sztucznej inteligencji, pomagając ponad 150 000 profesjonalistów zwiększyć ich widoczność w wyszukiwarkach i nowych platformach konwersacyjnych opartych na sztucznej inteligencji” – można przeczytać w poście opublikowanym przez Group Positive w serwisie LinkedIn. „Razem kształtujemy kolejny rozdział marketingu opartego na sztucznej inteligencji: rozszerzamy innowacje w zakresie wyszukiwania i widoczności marki. Łączymy dane, CRM i narzędzia AI w jeden potężny ekosystem. Pomagamy marketerom odnosić sukcesy nie tylko w wyszukiwarkach, ale w każdej rozmowie wspomaganej sztuczną inteligencją.”