– „Zamów i odbierz” umożliwia klientom zakup pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już ponad 2,8 mln użytkowników. „Żabka do domu” to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem – obecnie 5 złotych za jednorazowe dostarczenie zakupów, z tym że przy zamówieniu powyżej 80 złotych zakupy dostarczane są bezpłatnie. W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług – mówi Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.
Okres pilotażowy usługi „Zamów i odbierz” rozpoczął się od początku kwietnia w wybranych placówkach Żabki w Warszawie i do 10 kwietnia obejmie ok. 20 sklepów. Klienci zamawiający produkty poprzez aplikację żappka dokonują zapłaty i odbioru produktów bezpośrednio w sklepie sieci. Testy potrwają kilka tygodni, a w ich trakcie usługa będzie dostosowywana do potrzeb klientów w oparciu o opinie korzystających z niej użytkowników. Z czasem będzie rozszerzona na inne placówki. Wszystkie sklepy, w których wdrażana będzie wersja testowa rozwiązania, będą prowadziły nadal normalną sprzedaż dla wszystkich klientów.
Testy usługi „Żabka do domu” obejmą łącznie 30 sklepów w Poznaniu, zlokalizowanych w centrum miasta, głównie w dzielnicach Jeżyce i Łazarz. Sieć będzie sukcesywnie poszerzać możliwość zdalnego dokonywania zakupów o kolejne lokalizacje, docelowo usługa ma być dostępna w całej Polsce. Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę zakupy.zabka.pl, wpisać adres i wybrać produkty.
Dla klientów preferujących kontakt telefoniczny, od połowy kwietnia br. zostanie uruchomiona infolinia, a zamówienia będzie można składać pod numerem 61 648 20 20. Po złożeniu zamówienia, jego realizacją zajmie się najbliższy adresowi dostawy sklep Żabki, który zdecydował się na udział w realizacji zamówień w ramach nowej usługi. Ze względu na bezpieczeństwo w pierwszej kolejności przyjmowane będą płatności kartą, a każda z dostarczających zakupy osób zostanie wyposażona w odpowiednie elementy ochronne, takie jak maseczki, przyłbice i rękawiczki jednorazowe.
Pilotaż obejmuje sklepy:
Usługa „Zamów i odbierz” jest dostępna w sklepach:
WARSZAWA Kowalczyka 9 lok. 9D
WARSZAWA Sokratesa 9 lok U8
WARSZAWA Jana Kazmierza 33A lok. U6
WARSZAWA ul. Poloneza 87 LOK. U2
WARSZAWA Rzeczypospolitej 10/42 i 43
WARSZAWA Bluszczańska 67 lok
WARSZAWA Melomanów 10/6U
WARSZAWA Łucka 18
Warszawa ul. Śliska 3/1u
PRUSZKÓW Ceramiczna 16
WARSZAWA ul. Chłodna 11
WARSZAWA Milenijna 45G/U1
WARSZAWA Al. Jerozolimskie 136
WARSZAWA Burakowska 16
WARSZAWA Rejtana 17
WARSZAWA KEN 57
WARSZAWA ul. Lechicka 14
W najbliższych dniach zostanie uruchomiona w sklepach:
Warszawa, BURAKOWSKA 16
Warszawa, NOWOLIPKI 14
Warszawa, UL. POSAG 7 PANIEN 12 LOK. U2
Warszawa, PLOCKA 5A
Usługa „Żabka do domu” dostępna jest w placówkach:
Powstańców Wielkopolskich 14a Poznań
ul. Piekary 12 Poznań
3-go Maja 47 Poznań
ul. Św. Marcin 45 Poznań
23Lutego 2/Pl.Cyryla Ratajskiego9 Poznań
Gwarna 6 Poznań
Wyspiańskiego 22 / Ułańska 2 Poznań
ul. E. Drużbackiej 1/1 Poznań
ul. Wojskowa 1 lok. 69 Poznań
ul. E. Orzeszkowej 2 Poznań
Rynek Łazarski 2 Poznań
Głogowska 54 lok.1 Poznań
Głogowska 65 Poznań
Strusia 5 Poznań
Stablewskiego 16 Poznań
Hetmańska 55a LOK. 3 Poznań
Niegolewskich 11 Poznań
Staszica 4 Poznań
Kościelna 31 Poznań
MYLNA 32/34 lok.S3 Poznań
Wawrzyniaka 28/30 Poznań
ul. Zwierzyniecka 28 lok. U13 Poznań
ul. Zwierzyniecka 32 LOK. 39 Poznań
Henryka Dąbrowskiego 35/37 Poznań
Sienkiewicza 20 Poznań
Prusa 2 Poznań
ul. Kraszewskiego 3 LOK. 4 Poznań
Jackowskiego 43 lok. U-1 Poznań
Mickiewicza 19 Poznań
Kościelna 12-14 Poznań