Żabka rozpycha się na rynku cateringu dietetycznego. Przejmuje Dietly

Dodane:

Informacja prasowa Informacja prasowa

Żabka rozpycha się na rynku cateringu dietetycznego. Przejmuje Dietly

Udostępnij:

28 maja 2021 roku Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl – zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego Dietly.pl dołączyła do Grupy Żabka.

Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy marketplace’u, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców, co zapewni kontynuację realizacji dotychczasowej wizji rozwoju platformy.

– Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w ofercie wygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce. Struktura Grupy gwarantuje niezależny rozwój podmiotów w naszym portfolio. Dzięki temu, działając w podobnym segmencie, stają się wobec siebie komplementarne, jednocześnie zyskując potencjał Żabki jako wsparcie ich rozwoju – mówi w komunikacie prasowym Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, CEO Grupy Żabka.

Szansa na rozwój Dietly.pl 

Dietly.pl działa od 2019 r. i jest platformą e-commerce, która ma na pokładzie ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Marketplace Dietly.pl dziś to już 330 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tysięcy opinii na platformie oraz ponad 210 tysięcy zarejestrowanych stałych użytkowników.

Dzięki włączeniu Dietly.pl do Grupy Żabka, dostawcy cateringów dietetycznych zyskają na zwiększonej skali działania, będą mogli skorzystać także z wiedzy i doświadczenia Grupy w ramach np. znajomości klienta czy logistyki.

– Współpracę w ramach Grupy Żabka postrzegamy jako szansę na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań oraz funkcjonalności, które pozytywnie wpłyną na doświadczenia naszych klientów. Szczególnie cenna jest deklaracja Żabki dotycząca wspierania naszej koncepcji na dalszy rozwój platformy – dodaje Waldemar Pieniak, współzałożyciel i CPO Dietly.pl.

Wcześniejsze przejęcie z obszaru cateringu dietetycznego

W marcu tego roku Żabka przejęła inną firmę z branży cateringu dietetycznego – Maczfit. Wówczas została większościowym udziałowcem firmy, ze wsparciem jej twórcy Macieja Lubiaka w roli prezesa.

Oba przejęcia to element procesu tworzenia Grupy Żabka oraz dalszy krok marki w kierunku rozwoju dwóch obszarów. Pierwszy z nich to modern convenience, czyli ułatwianie życia poprzez odpowiadanie na potrzeby klientów, związane z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie. Drugi to integracja rozwiązań e-commerce, którą firma realizuje od kilku lat.