Żabka wchodzi we współpracę z Uber Eats

zabka wchodzi we wspolprace z uber eats
Udostępnij:
Na początku sierpnia Żabka wraz z Uber Eats rozpoczęła pilotażowy program w Warszawie i Poznaniu. Zamawianie produktów ze sklepu za pośrednictwem platformy Uber to rozwinięcie usługi Żabka do domu, z która firma ruszyła w kwietniu. 

Usługi dostaw produktów do domu w ostatnich latach bardzo mocno się rozwinęły. Kryzys wywołany pandemią koronawirusa znacząco przyspieszył rozwój tego sektora, bo tego typu usługi wspierają, tak ważny w obecnych czasach, dystans społeczny. Żabka jest pierwszą polską siecią handlową, która nawiązała współpracę z Uber Eats. Do tej pory z platformy korzystały głównie restauracje.

– Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu.  Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą  zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny – mówi w komunikacie Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu firmy Żabka Polska.

Jak czytamy w komunikacie, w trakcie programu pilotażowego użytkownicy zyskują dostęp do 600 artykułów, m.in. sałatek, gotowych posiłków, pieczywa oraz nabiału. W ofercie dostępnej na platformie Uber Eats znajdą się również przekąski oraz napoje dostępne w Żabka Café.

– Z przyjemnością ogłaszamy naszą współpracę z Żabką, pierwszą tak dużą spółką spożywczą w ofercie Uber Eats w Polsce. Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie – mówi Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber.

Żabka do domu

Współpraca z Uber Eats to kontynuacja programu Żabki – Żabka do domu. Dodatkowo firma w tym samym czasie ruszyła z pilotażem rozwiązania Zamów i odbierz. Klienci mogą zamówić określone produkty i odebrać je w najbliższym sklepie. Natomiast Żabka do domu umożliwia zamówienie zakupów z dowozem do domu. 

– Zamów i odbierz umożliwia klientom zakup pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już ponad 2,8 mln użytkowników. Żabka do domu to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem – obecnie 5 złotych za jednorazowe dostarczenie zakupów, z tym że przy zamówieniu powyżej 80 złotych zakupy dostarczane są bezpłatnie. W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług – mówił wtedy Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.

Jak widać firma przez cały ten czas pracowała nad rozwojem usługi dostaw produktów do domu. Uber Eats, jako jedyny sklep spożywczy dostępny na platformie, może spowodować znaczny wzrost zysków firmy, bo rzeczywiście, jako konsumenci, przyzwyczailiśmy się w ostatnim czasie do zamawiania niemalże wszystkiego przez aplikacje. Ciekawe czy inne sieci pójdą w ślady Żabki.