Najbliższych kilka tygodni to dla SaveUpa czas wytężonej pracy i przede wszystkim zagranicznych podróży. Ekipa startupu będzie promować swój projekt, a także szukać inwestora na eventach w Europie i Stanach Zjednoczonych.
Kilka dni temu informowaliśmy o tym, że przedstawiciele poznańskich startupów pokażą się na jednej z największych konferencji branży internetowej, a mianowicie na TechCrunch Disrupt, która odbywa się w Kaliforni.
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc uczestniczyć w tych wydarzeniach – mówi Mikołaj Stefański, szef marketingu SaveUp. – Podobnie jak w przypadku Tech Crunch Disrupt w San Francisco, mamy szansę zobaczyć nasze produkty na tle światowych startupów i mierzyć się z najlepszymi. Bardzo ważny jest dla nas także kontakt z zagranicznymi inwestorami w kontekście pozyskania nowego kapitału i wyjścia na europejskie i światowe rynki – dodaje.
Impreza jest w toku, natomiast jutro w Amsterdamie SaveUp stanie przed szansą zdobycia inwestora podczas Capital on Stage 2011. Jest to konferencja łącząca startupowców z grubymi rybami ze świata venture capital. Współgospodarzem tego wydarzenia jest firma Deloitte.
Kolejnym eventem, podczas którego SaveUp będzie mógł zdobyć rozgłos oraz kapitał na dalszy rozwój, jest Startup Week 2011 odbywający się w Wiedniu. Poznaniacy zostali zakwalifikowani do grona 50 najbardziej obiecujących startupów w Europie i w dniach 3-7 października będą mieli okazję zaprezentować swoją technologię rozpoznawania obrazów przed gronem inwestorów oraz przedstawicieli branży technologicznej.
Trzymamy kciuki i życzymy powodzenia!