Rynek usług i produktów dla sklepów internetowych to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się działek IT. To jak z perspektywy programisty wygląda praca w e-commerce, będzie można usłyszeć na TechCamp #8 już 17 kwietnia!
Startujemy punkt 19 w krakowskim klubie Lizard King. W planach bezpłatna pizza i darmowe piwo dla najaktywniejszych od SALESmanago. Agenda spotkania zapowiada prawdziwe technologiczne święto.
Jako pierwszy na scenie pojawi się Bartłomiej Rozkrut. Dyrektor CTO Grupy Unity opowie o tym, jak pracować nad wydajnością systemów e-commerce. Po prelekcji o projektowaniu godnych zaufania systemów usłyszymy Piotra Suszalskiego, Dyrektora IT FreshMail. Specjalista zajmie się metodami autoryzacji serwera smtp, czyli zagadką drogi maila ze skrzynki nadawcy do odbiorcy. Piotr poruszy też takie zagadnienia jak SPF, DKIM, Dmarc i feedbackLoop. O tym, jak zrobić sklep ze skórkami i wdrażać nowe wersje aplikacji bez strat dla wyglądu e-commerce, opowie z kolei Adrian Słowik, Zend Certified Engineer firmy Shoper. Całość wystąpień zakończy Konrad Pawlus, Wiceprezes i założyciel SALESmanago Marketing Automation, który przedstawi temat wykorzystywania zaawansowanych technologii BigData (NoSQL, Cloud) i skalowania rozwiązań Marketing Automation.
Praktyczna i bezpłatna wiedza, gorąca pizza oraz eksperci z którymi po prelekcjach będzie można porozmawiać indywidualnie, będą czekać na tych, którzy wcześniej dokonają rezerwacji:
http://www.akademiaunity.pl/events/8/techcamp-8-e-commerce-development/
Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark, Krakowskim Parkiem Technologicznym oraz Workee wraz z Patronami medialnymi.
Agenda TechCamp #8
- 19:00- 19:30 Bartłomiej Rozkrut (Grupa Unity) „E-commerce godny zaufania – kilka słów o wydajności”
- 19:30-19:50 Piotr Suszalski (Freshmail) „Metody autoryzacji serwera smtp, czyli jak wysłać maila do inboxa”
- 19:50- 20:10 Adrian Słowik (Shoper) „Skinstore a kompatybilność nowych wersji aplikacji”
- 20:10-20:30 Konrad Pawlus (SALESmanago) „BigData w systemach Marketing Automation”
MamStartup objął patronatem to wydarzenie.
źródło: informacja prasowa