Zakupy grupowe 2.0. Jak się promować bez prowizji

Dodane:

Lech Romański Lech Romański

Udostępnij:

Portal Firmin.pl, stworzony z myślą o mikroprzedsiębiorcach, jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalny serwis promocyjny. Dzięki narzędziom dostępnym na stronach Firmin.pl każda mała i średnia firma może promować się bez prowizji w systemie wzorowanym na zakupach grupowych.

Portal Firmin.pl, stworzony z myślą o mikroprzedsiębiorcach, jako pierwszy w Polsce uruchomił specjalny serwis promocyjny. Dzięki narzędziom dostępnym na stronach Firmin.pl każda mała i średnia firma może promować się bez prowizji w systemie wzorowanym na zakupach grupowych.

Wielkość rabatu, czas trwania promocji, ilość ofert – wszystko to administratorzy serwisu pozostawiają w rękach mikroprzedsiębiorców, dając im możliwość samodzielnego zarządzania promocją – co znacząco mniej obciąża budżet.  To kolejny sposób na realizację najważniejszego celu portalu Frimin.pl, czyli wspierania mikroprzedsiębiorców w ich przedsięwzięciach reklamowych.

Dodatkową zaletą promowania przez rabaty jest skierowanie promocyjnych ofert do osób, które w portalu Firmin.pl poszukują promowanych usług. Dzięki temu zwiększa się prawdopodobieństwo zdobycia nowych klientów, a nie tylko przyciągnięcia „łowców okazji”, którzy z usług firmy skorzystają jednorazowo.

Pomysł jest odpowiedzią na potrzeby właścicieli małych i średnich firm, którzy nie do końca są zadowoleni ze współpracy z serwisami zakupów grupowych.

Dla wszystkich, którzy o nowym sposobie promocji nie wiedzą jeszcze tyle, ile by chcieli, Firmin.pl przygotował bonus.

„Zakupy grupowe. Know-how” to niewielki poradnik opublikowany w formacie pdf, w przystępny sposób wyjaśniający tajemnice zakupów grupowych. Konsumenci dowiedzą się z niego, jak kupować z głową: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu oferty i jak sobie poradzić, kiedy usługa nie spełniła oczekiwań. Mikroprzedsiębiorcy znajdą tu m.in. porady dotyczące negocjacji z serwisami pośredniczącymi, przygotowania firmy do wykonania wykupionych bonów i sposobów na zatrzymanie klientów zachęconych obniżką.

W przygotowaniu kolejny poradnik skierowany do mikroprzedsiębiorców o tym, jak stworzyć własną stronę internetową.

Poradnik można pobrać tutaj

źródło: informacja prasowa